Ar asmeninė darbuotojo nuomonė gali pasitarnauti ar pakenkti įmonės įvaizdžiui? Po socialinius tinklus naršo Liepa Žeromskaitė.
Šie metai nepašykštėjo vertybinių temų, kuriomis socialinių tinklų vartotojai reiškė savo nuomonę, didelė dalis – per daug nesivaržydami. Tačiau kai feisbuko profilyje aiškiai matomas darbovietės pavadinimas, tokie įrašai ar net apie tam tikras pažiūras signalizuojantys rėmeliai ant nuotraukų turėtų būti atidžiai pasveriami – norom nenorom asmuo, net ir reikšdamas asmeninę nuomonę, atstovauja visai bendrovei.
Nereikia ir skaldančių temų – ko gero, reta atsakinga įmonė pakęstų darbuotoją, kuris socialiniuose tinkluose platina diskriminuojančius, ant nusikaltimo ribos svyruojančius radikalius įrašus arba vartoja necenzūrinę leksiką. Vis dėlto tai – viešoji erdvė, kurią mato kiekvienas potencialus verslo klientas.
Kita vertus, socialiniai tinklai gali bendrovei nemažai pasitarnauti, tad visiškai riboti darbuotojų veiklos juose nederėtų. „Verslas gali ir turi išnaudoti šiuos naujus komunikacijos kanalus tiek bendrauti su savo vartotojais, klientais, tiek su pačiais darbuotojais“, – įsitikinęs asociacijos „Vienaragiai LT“ komunikacijos vadovas Martynas Rusteika.