Meniu
Prenumerata

penktadienis, balandžio 26 d.


Rūkas ir sepija
Ieva Rekštytė-Matuliauskė
„Kiemas“, 1991 m. (R. Treigio nuotr.).

Kai ši Remigijaus Treigio fotografija „Kiemas“ atsidūrė ant Danijoje surengtos Baltijos šalių fotografijų parodos plakatų, iškabinėtų mieste, daugelis praeivių neatsispyrė pagundai nusiplėšti vieną sau. Ieva Rekštytė-Matuliauskė nostalgijos patrauklumu įsitikina kartu su fotografu nuėjusi į šį kiemą.

„Turbūt užsimezgė ryšys“, – akimirksnį susimąstęs pečiais trūkteli R. Treigys. Mudu sėdime Klaipėdos pakrantės restorano terasoje. Aš permirkusi iki siūlo galo, nes vos išlipus iš traukinio užklupusi liūtis, nors virš galvos laikiau skėtį, negailestingai išskalbė šonus. Kol mano pašnekovas galvoja, kaip 1991-aisiais sukūrė vieną žymiausių savo fotografijų „Kiemas“, bandau šį klaipėdietišką krikštą kompensuoti šokoladiniu pyragu ir kava. „Turbūt užsimezgė ryšys, – pakartoja jis prisimerkęs nuo į veidą staiga pasisukusio vėjo. – Vietos, kurias fotografuoju, turi mane įsileisti, negaliu to daryti, jei nėra jokio ryšio. Čia kaip su žmogumi – su vienu iškart „įeini į kontaktą“, o su kitu gali apskritai jo neužčiuopti.“

„Kiemas“, 1991 m. (Remigijaus Treigio nuotr.)

2017 01 11 17:32
Spausdinti