Įtraukusis ugdymas klaidingai suvokiamas kaip žala itin gabiems vaikams. Jiems irgi reikia pagalbos.
„Švietimo politikos formuotojai pripažįsta, kad gabūs vaikai patenka į įtraukiojo ugdymo imtį, bet ties pripažinimu ir sustojama“, – teigė Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Psichologijos katedros lektorė dr. Jurga Misiūnienė, kuri taip pat yra VDU Švietimo akademijos gabių vaikų ugdymo centro „Gifted“ psichologų komandos koordinatorė.
IQ redakcija rašo apie verslą, politiką, kultūrą ir kitus svarbiausius visuomenės reiškinius. Mes kuriame kokybišką ir išskirtinį turinį. Kviečiame mus palaikyti prenumeruojant mūsų žurnalą sau ar jums artimiems žmonėms mūsų prenumeratos svetainėje https://prenumeratoriai.lt/. Užsisakiusiems žurnalą metams – visas turinys iq.lt svetainėje nemokamas.
Ji gabų vaiką siūlo apibrėžti kaip išsiskiriantį iš kitų kokiu nors gebėjimu: „Jis anksčiau, greičiau, kokybiškiau už bendraamžius atlieka arba gali atlikti kokius nors veiksmus konkrečioje veikloje: dainuoja, skaičiuoja, sportuoja ar, pavyzdžiui, samprotauja. Gabumai gali būti bendri arba atsiskleisti tam tikroje veikloje. Tėvai ir mokytojai turėtų suprasti, kad vaikas gabus, jei jis ką nors išmoksta anksčiau ir greičiau už bendraamžius.“