
IQ paprašius žiniasklaidos monitoringo ir analizės bendrovės „Mediaskopas“ atlikti tyrimą, kokiais būdvardžiais spaudoje dažniausiai straipsniuose buvo apibūdinami keturi Lietuvos premjerai – Inga Ruginienė, Gintautas Paluckas, Ingrida Šimonytė ir Saulius Skvernelis, – rezultatai nebuvo šokiruojantys.
IQ redakcija rašo apie verslą, politiką, kultūrą ir kitus svarbiausius visuomenės reiškinius. Mes kuriame kokybišką ir išskirtinį turinį. Kviečiame mus palaikyti prenumeruojant mūsų žurnalą sau ar jums artimiems žmonėms mūsų prenumeratos svetainėje https://prenumeratoriai.lt/. Užsisakiusiems žurnalą metams – visas turinys iq.lt svetainėje nemokamas.
Visi keturi ministrai pirmininkai dalijosi panašiais daugiausia kartų vartotais būdvardžiais „naujas“, „galimas“, „vienas“, „bendras“, „papildomas“. Pasak „Mediaskopo“ duomenų strategės ir konsultantės Vilūnės Kairienės, kritiškesni epitetai išryškėja, kai kalbama apie ginčytinus premjerų sprendimus ar aštresnes politines situacijas.
Nors žiniasklaida ir laikėsi savo etikos taisyklių, socialiniuose tinkluose, rugpjūtį prabilus apie I. Ruginienės kandidatūrą į premjeres, pasipylė aibė kitokių juokelių. „Kai vadovas nori kažką rimtai apie darbus pakalbėt, bet tu tik mergaitė ir tau jau penktadienis“, – toks prierašas atsirado po I. Ruginienės nuotrauka su prezidentu Gitanu Nausėda prezidentūroje. „Kai pasiūlai vakare Netflix & Chill, o ryte skrydį į New Yorką ir ji sutinka“, – po nuotrauka su I. Ruginiene ir „Nemuno aušros“ lyderiu Remigijumi Žemaitaičiu (kalba netaisyta). Šie memai – tik pora iš daugybės pavyzdžių, kaip internautai sutiko žinią apie naują I. Ruginienės postą.