Rugpjūčio pabaigoje Šiaulių oro uoste duris atvėrė naujas bendrovės „Aviatic MRO“ angaras, skirtas orlaivių remontui ir priežiūrai. 17 tūkst. kvadratinių metrų ploto angaras vienu metu gali priimti ne tik mažesnius lėktuvus, bet ir tokį milžiną kaip „Boeing B747-8“ – ilgiausią keleivinį orlaivį pasaulyje. Investicijos siekia 20 mln. eurų, įmonė skaičiuoja, kad šiuo projektu bus sukurta apie 1000 darbo vietų aukštos kvalifikacijos aviacijos inžinieriams. Šalia esamo angaro turėtų iškilti ir antrasis.
Šiaulių oro uostas pasirinktas neatsitiktinai. Jis, esantis Šiaurės ir Rytų Europos pusiaukelėje, yra greitai pasiekiamas iš kitų žemyno oro uostų, o jo infrastruktūra leidžia tūpti ir kilti bet kokio dydžio orlaiviams. Vienas kilimo takų yra ilgiausias Baltijos šalyse (3,5 kilometro ilgio), per septynis kilometrus nuo Šiaulių nutolęs oro uostas neriboja garso nei dieną, nei naktį (problema, su kuria vis labiau susiduria Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai). Dalį Šiaulių oro uosto užima Zokniai – Lietuvos karinių oro pajėgų aviacijos bazė, kuria naudojasi ir NATO oro policija.
Šiaulių oro uostas nėra vienintelis, kuriame vykdoma orlaivių priežiūra ir sulaukiama investicijų. Orlaivių remontas, priežiūra, krovinių gabenimas – mažiau matomos aviacijos sritys, tačiau galinčios sustiprinti Lietuvos aviacijos sektorių.
IQ redakcija rašo apie verslą, politiką, kultūrą ir kitus svarbiausius visuomenės reiškinius. Mes kuriame kokybišką ir išskirtinį turinį. Kviečiame mus palaikyti prenumeruojant mūsų žurnalą sau ar jums artimiems žmonėms mūsų prenumeratos svetainėje https://prenumeratoriai.lt/. Užsisakiusiems žurnalą metams – visas turinys iq.lt svetainėje nemokamas.