Meniu
Prenumerata

trečiadienis, balandžio 24 d.


3 serijos BMW

ANKSTESNIS MODELIS BUVO GERIAUSIAS KLASĖJE, ATNAUJINTAS MODELIS IŠLIKO GERIAUSIAS KLASĖJE.

Kas tai?

Piktai į visus, mėginančius kėsintis į jo sostą, šnairuojantis 3 serijos sedanas. F30 karta pristatyta prieš daugiau nei trejus metus, tačiau jo žvaigždė nė kiek nenublanko. Modelių gamoje rasite tiek sedaną, tiek praktiškesnį universalą, o variklių spektras patenkins net išrankiausių vairuotojų skonį. Prieš keletą mėnesių BMW pristatė atnaujintą šio trečiuko versiją, kuri turėtų padėti atremti įžūliojo „Jaguar XE“ ir technologiškai nepriekaištingo „Audi A4“ atakas. Vizualius pokyčius pastebėti sunku, tačiau atjaunėjo beveik visa motorų gama.

Vairavimas

Pakalbinkite BMW atstovus, ir jie susiriesdami įtikinės, kad 3 serija kaip reikiant patobulinta. Šis modelis važiuoja dar tolygiau ir sklandžiau, ypač su papildomai užsakoma adaptyviąja „M Sport“ pakaba. Net su visų ratų sistema „xDrive“ galima justi, jog tai – vis dar galine ašimi varomas automobilis, ir šis faktas tikriems žinovams teiks didžiulį pasitenkinimą. 3 serija dabar visapusiškesnė nei bet kada anksčiau. Visi varikliai su turbinomis. Silpniausia „318i“ modifikacija naudoja 1,5 litro 3 cilindrų motorą iš „Mini“, o visi kiti benzininiai agregatai priklauso naujai B serijos modulinių variklių šeimai ir yra dar galingesni bei taupesni. „330i“ dabar turi 4 cilindrų agregatą, o nauja „340i“ versija – 3 litrų 326 AG motorą. Dyzelinių jėgainių gamoje optimalus pasirinkimas yra 190 AG pasiekianti ir mažiau triukšmaujanti „320d“ modifikacija. Jei galite sau leisti, būtinai užsisakykite 8 pavarų automatą. Nesigailėsite.

Interjeras

Kalbėdami apie interjerą, pradėkim nuo išorės, nes automobilis 93 mm ilgesnis už pirmtaką. Nors sėdinčių gale kojoms papildomai atriekta vos 15 mm, to pakanka, kad čia įsitaisytų trys 180 cm ūgio keleiviai. Priekyje, kaip ir dera, viskas sukoncentruota į vairuotoją. Pigiausių versijų apdaila galėtų būti patrauklesnė, bet kopdami kainų piramide aukštyn galėsit mėgautis šlifuoto aliuminio ar anglies pluošto akcentais. Papildomos įrangos sąrašas toks ilgas, kad įsijautus gali tekti iki paskutinio cento iškratyti piniginę. Siekiantiems dar didesnio unikalumo siūloma „BMW Individual“ programa.

Nauda

Nors pigiausią versiją pavyks įsigyti už kiek daugiau nei 30 000 eurų, brangi papildoma įranga šią sumą gali padidinti dvigubai. Rinkitės atsakingai. Dyzelinių 3 litrų motorų sąnaudos, palyginti su silpnesnėmis versijomis, skiriasi vos 0,5–1 l/100 km, o siūlo visiškai kitą dinamikos lygmenį. Liks susitaikyti su didesnėmis eksploatavimo išlaidomis. Netrukus pasirodys iš tinklo įkraunamas „330e“ hibridas, kelias dešimtis kilometrų įveiksiantis vien elektra.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Standard“, „Modern“, „Luxury“, „M Sport“ Varikliai Benzininiai 1.5T 136 AG, 2.0T 184 AG, 2.0T 252 AG, 3.0T 326 AG; dyzeliniai 2.0 150 AG, 2.0 190 AG, 3.0 258 AG, 3.0 313 AG Matmenys I, P, A (mm): 4633, 1811, 1429 Garantija 2 metai NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„320d xDrive M Sport“ Aštresnė nei bazinio modelio išvaizda, slidžiame kelyje gelbstinti VVR pavara, taupus variklis ir žvitri transmisija. Kaina 40 690 € Galia 190 AG Sukimo momentas 380 Nm Degalų sąnaudos 4,4 l/100 km CO2 112 g/km 0–100 km/val. per 7,4 sek. Didžiausias greitis 230 km/val.

KONKURENTAI

„Audi A4“ C klasės „Mercedes-Benz“ „Lexus IS“

TG KORTA

Jei trečiukas pernelyg blankus, sėskit prie „Range Rover Evoque“ vairo.

KAINA

Nuo 32 640 € (1.5T 136 AG „318i“) iki 53 140 € (3.0D 313 AG „335d xDrive“)  

VERDIKTAS 9/10

UŽ: 3 serijos šarvuose silpnos vietos surasti beveik neįmanoma. PRIEŠ: kad ir kas nutiktų, nesirinkite „Modern“ linijoje siūlomos medžio apdailos. Visapusiškiausias kompaktinis premium sedanas rinkoje. O gal net geriausias.
2017 01 01 12:00
Spausdinti