Meniu
Prenumerata

penktadienis, lapkričio 22 d.


5 serijos BMW

SEGMENTO PAŽIBA TOLIAU SIEKIA BŪTI GERIAUSIAS.

Kas tai?

5 serijos BMW dar neaplenkė trečiuko, tačiau kuo puikiausiai suteikia tai, ko šiandien reikia vairuotojams. Vikraus sedano prabangiu salonu ir taupiais varikliais be kompromisų galia.

Vairavimas

Retas rinksis benzininį BMW, todėl gerai, kad dyzeliniai motorai puikiai suderina ekonomiškumą ir užtikrintą sukimo momentą. Jei planuojate išleisti daugiau pinigų važiuoklei, rinkitės reguliuojamųjų amortizatorių sistemą, bet laikykitės atokiau nuo „Active Steering“ sistemos.

Interjeras

Viduje bandyta siekti minimalizmo, tačiau akivaizdu, kad „Audi“ tai pavyko geriau. Kad ir kaip būtų, pagaliau patobulinta „iDrive“ informacinė sistema.

Nauda

Ieškantys ratų sau ar bandantys išsirinkti automobilį pagal įmonės ekologijos reikalavimus liks patenkinti dyzeliniais modeliais, nes BMW pritaikė „EcoPro“ taupymo sistemą.

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Luxury“, „Modern“, „Touring“, „M Sport“, M5 Varikliai Benzininiai 2.0T 184 AG, 2.0T 245 AG, 3.0T 306 AG, 4.4T 449 AG, 4.4T 560 AG; dyzeliniai 2.0 150 AG, 2.0 190 AG, 2.0 218 AG, 3.0 258 AG, 3.0 313 AG, 3.0 381 AG; hibridinis 3.0 306 AG Matmenys I, P, A (mm): 4907, 1860, 1462 Garantija 3 metai NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„530d“ Kaina 54 940 € Galia 258 AG Sukimo momentas 560 Nm Degalų sąnaudos 5,1 l/100 km CO2 134 g/km 0–100 km/val. per 5,8 sek. Didžiausias greitis 250 km/val.

KONKURENTAI

„Audi A6“ „Jaguar XF“ E klasės „Mercedes-Benz“

TG KORTA

Salonus tuoj pasieks E klasės „Mercedes- Benz“, kuriems niekas neprilygs prabanga.

KAINA

Nuo 43 240 € iki 104 990 €  

VERDIKTAS 8/10

UŽ: tobulai atrasta trapi mažų degalų sąnaudų, kokybės ir vairavimo malonumo pusiausvyra. PRIEŠ: gale sėdintys keleiviai neturi daug vietos, o universalas nėra gerokai talpesnis už sedaną. Jis vis dar vienvaldis verslo automobilių lyderis.
2017 01 01 12:00
Spausdinti