SEGMENTO PAŽIBA TOLIAU SIEKIA BŪTI GERIAUSIAS.
Kas tai?
5 serijos BMW dar neaplenkė trečiuko, tačiau kuo puikiausiai suteikia tai, ko šiandien reikia vairuotojams. Vikraus sedano prabangiu salonu ir taupiais varikliais be kompromisų galia.
Vairavimas
Retas rinksis benzininį BMW, todėl gerai, kad dyzeliniai motorai puikiai suderina ekonomiškumą ir užtikrintą sukimo momentą. Jei planuojate išleisti daugiau pinigų važiuoklei, rinkitės reguliuojamųjų amortizatorių sistemą, bet laikykitės atokiau nuo „Active Steering“ sistemos.
Interjeras
Viduje bandyta siekti minimalizmo, tačiau akivaizdu, kad „Audi“ tai pavyko geriau. Kad ir kaip būtų, pagaliau patobulinta „iDrive“ informacinė sistema.
Nauda
Ieškantys ratų sau ar bandantys išsirinkti automobilį pagal įmonės ekologijos reikalavimus liks patenkinti dyzeliniais modeliais, nes BMW pritaikė „EcoPro“ taupymo sistemą.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Luxury“, „Modern“, „Touring“, „M Sport“, M5
Varikliai Benzininiai 2.0T 184 AG, 2.0T 245 AG, 3.0T 306 AG, 4.4T 449 AG, 4.4T 560 AG; dyzeliniai 2.0 150 AG, 2.0 190 AG, 2.0 218 AG, 3.0 258 AG, 3.0 313 AG, 3.0 381 AG; hibridinis 3.0 306 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4907, 1860, 1462
Garantija 3 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„530d“ Kaina 54 940 €
Galia 258 AG
Sukimo momentas 560 Nm
Degalų sąnaudos 5,1 l/100 km
CO2 134 g/km
0–100 km/val. per 5,8 sek.
Didžiausias greitis 250 km/val.
KONKURENTAI
„Audi A6“ „Jaguar XF“ E klasės „Mercedes-Benz“
TG KORTA
Salonus tuoj pasieks E klasės „Mercedes- Benz“, kuriems niekas neprilygs prabanga.
KAINA
Nuo 43 240 € iki 104 990 €
VERDIKTAS 8/10
UŽ: tobulai atrasta trapi mažų degalų sąnaudų, kokybės ir vairavimo malonumo pusiausvyra.
PRIEŠ: gale sėdintys keleiviai neturi daug vietos, o universalas nėra gerokai talpesnis už sedaną.
Jis vis dar vienvaldis verslo automobilių lyderis.