PAŽĮSTAMA IŠVAIZDA SLEPIA TECHNOLOGIJŲ REVOLIUCIJĄ, TAČIAU S KLASĖ IŠ BAIMĖS NETIRTA.
Kas tai?
Automobilis, kurį matote nuotraukose, yra bene rimčiausias BMW bandymas perkrimsti kietam riešutėliui prilygstančią pasaulinę prabangių sedanų rinką. Jei manote, kad išvaizdos pokyčiai pernelyg konservatyvūs, turėtumėt žinoti, jog tokių modelių pirkėjai kratosi radikalumo. Svarbiausios naujienos slypi nematomose vietose. 7 serijos kėbulas naudoja „i3“ bei „i8“ modeliuose ištobulintą technologiją ir dabar gavo „anglies pluošto šerdį“, kurios detalės leido 130 kg sumažinti bendrą masę ir gerokai padidinti standumą bei tvirtumą.
Vairavimas
Šešių cilindrų eilėje varikliai „730d“ ir „740i“ modifikacijose priklauso visiškai naujai modulinių motorų šeimai. Dyzelinė jėgainė dabar kur kas tylesnė ir tolygesnė nei anksčiau. Kelyje 7 serijos atstovai sugeba jus atriboti nuo išorinio pasaulio – pakaba nuostabiai sugeria nelygumus ir išlaiko kėbulo kontrolę. Pneumatiniai adaptyvieji amortizatoriai montuojami standartinėje įrangoje. Pasirinkę „Executive Drive Pro“ paketą, gausite porą reguliuojamų stabilizatorių, kurie kartu su amortizatoriais ir visų vairuojamųjų ratų sistema naudoja GPS bei kameras tam, kad paruoštų pakabą artėjantiems posūkiams ir nelygumams. Kelyje 7-ukas išties elgiasi lyg kur kas mažesnis automobilis. Tačiau jo valdymas kiek nutolęs – pasigendame tikrosios „vairuotojo mašinos“ dvasios.
Interjeras
Pagrindinį ekraną vis dar galima valdyti „iDrive“ ratuku arba komandomis balsu. BMW ekraną padarė jutiklinį, tad, pavyzdžiui, be vargo padidinsite arba sumažinsite navigacijos žemėlapį. Kadangi kameros stebi jūsų rankos judesius šalia ekrano, mojuodami, sukiodami pirštus ar besdami galite valdyti tam tikras multimedijos funkcijas. O jei nenorite atrodyti lyg pamišėlis, spaudykite dailius šlifuoto metalo mygtukus. Sėdintys gale, ypač ilgesnėse L versijose, supras, kodėl 7 serijos BMW vadinami limuzinais: siūloma užsisakyti elektra valdomas, šildančias, šaldančias ir masažuojančias sėdynes, kurios atsilošia lyg verslo klasės lainerio krėslai. Begalę automobilio funkcijų įmanoma valdyti naudojant centriniame ranktūryje įtaisytą planšetę.
Nauda
„730d“ versija iki 100 km/val. pagreitėja per 6,1 sekundės, įsibėgėja iki 250 km/val. ir oficialiai sunaudoja 4,9 litro degalų. Nepamirškite, kad kalbame apie daugiau nei 5 metrų ilgio jachtą dyzeliniu varikliu! Akivaizdu, jog net pigiausias modelis patenkins beveik visus jūsų poreikius. Šiemet turėtų pasirodyti ir iš tinklo įkraunamas hibridas „740e“ 326 AG turinčiu 4 cilindrų varikliu. Jis leis porą dešimčių kilometrų nuvažiuoti nesunaudojus nė lašo benzino.
VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Standard“, LWB, „M Sport“
Varikliai Benzininiai 3.0T 326 AG, 4.4T 450 AG; dyzeliniai 3.0 265 AG, 3.0 320 AG
Matmenys I, P, A (mm): 5098 (5238), 1902, 1467
Garantija 2 metai
NCAP nežinoma
MŪSŲ PASIRINKIMAS
„730d sDrive“ Dyzelinė versija ne veltui bus populiariausia – ji greita ir ekonomiška.
Kaina 96 790 €
Galia 265 AG
Sukimo momentas 620 Nm
Degalų sąnaudos 4,9 l/100 km
CO2 129 g/km
0–100 km/val. per 6,1 sek.
Didžiausias greitis 250 km/val.
KONKURENTAI
S klasės „Mercedes-Benz“ „Audi A8“ „Lexus LS“
TG KORTA
„Quattroporte“ už 7 seriją prastesnis turbūt visais atžvilgiais, bet visiems galėsit sakyti, kad vairuojat „Maserati“.
KAINA
Nuo 96 790 € (3.0D 265 AG „730d sDrive“) iki 126 990 € (4.4T 450 AG „750Li xDrive“)
VERDIKTAS 8/10
UŽ: komfortiškas ir taupus, kupinas prabangos ir išmaniųjų technologijų.
PRIEŠ: valdymo pojūtis šaltokas, o kai kurios funkcijos vargu ar reikalingos.
Pažangesnis už kosminę stotį ir nuostabiai sukonstruotas, tačiau S klasė vis dar imperatoriškesnė.