Meniu
Prenumerata

šeštadienis, spalio 5 d.


BANDOMASIS VAŽIAVIMAS
Antroji „Toyota C-HR“ karta: įvaizdis yra viskas
Ovidijus Lukošius
Gamintojai
„Toyota C-HR“.

Vienas ryškiausių pastarųjų metų „Toyota“ modelių iš esmės atnaujintas. 2017-aisiais debiutavęs kompaktinės klasės krosoveris C-HR sulaukė antros kartos. Ar jis vis dar išskirtinis?

Nedidelio SUV ir kupė hibridas C-HR prieš septynerius metus atrodė lyg įprastai santūraus japonų gamintojo eksperimentas – drąsaus sportiško dizaino, su atsikišusiais galiniais žibintais ir užmaskuotomis galinių durelių rankenėlėmis jis buvo ne tik labiausiai iššaukiantis automobilis „Toyotos“ salonuose, bet ir vienas ryškesnių gatvėse.

Gamintojai
„Toyota C-HR“.

Ir pirkėjams tai patiko. Europoje per septynerius metus buvo parduota beveik 900 tūkst. C-HR, o paklausos apimtis išsilaikė panaši kiekvienais metais, grumiantis su tokiais konkurentais kaip „Nissan Qashqai“, „Renault Arkana“ ir „Renault Austral“, „Volkswagen Tiguan“, „Subaru XV“, „Kia Sportage“, „Hyundai Tucson“ ir daugeliu kitų.

Kaip jis atrodo?

Grožis reikalauja aukų. Nors patupdytas ant tos pačios platformos, kaip ir naujasis „Toyota Corolla Cross“, C-HR už pastarąjį yra visais dešimt centimetrų trumpesnis ir mažiausias savo klasėje.

Nors išliko lengvai atpažįstamas dėl savo formos, visgi jo dizainas iš esmės atnaujintas ir tapo... nuosaikesnis. Linijos griežtesnės ir tiesesnės, priekyje dominuoja didžiulės variklio grotelės, priekiniai žibintai gavo ištęstos C raidės formą, o galiniai jau ne tokie šokiruojantys, kurių LED juosta tęsiasi per beveik visą bagažinės dangtį ir sujungiama šviečiančiu „Toyota CH-R“ užrašu. Nieko naujo, dabar visi taip daro.

Gamintojai
„Toyota C-HR“.

Dabar užmaskuotos ir priekinių, ir galinių durelių rankenėlės, tiksliau, įleistos į kėbulą. Norint atidaryti dureles, reikia spustelėti rankenėlę, o tada ją patraukti. Nėra labai patogu, bet modernu ir gražu.

Pigiausia versija apauta 17 colių ratlankiais, tačiau kuo didesni skaičiai bus sąskaitoje už C-HR, tuo didesni ir ratai, galintys paaugti iki 20 colių. Už papildomą mokestį galima pasirinkti juodą stogą, o už dar daugiau eurų – ir dvispalvį kėbulą. Galinė dalis bus juoda, o du trečdaliai priekinės – sidabro, tamsiai melsvos arba sieros (geltonos) spalvos. Tai, be abejonės, suteikia dar daugiau išskirtinumo.

Foto galerija.: new_000329252_0

Lipkime vidun. Maloniai nustebsite. Kvepia leksusu. Centre – didžiulis 12,3 colio multimedijos ekranas, jei tik neišsirinksite pigiausios modifikacijos su 8 coliu ekranu. Daili nedidelė pavarų svirtis, kokybiškos apdailos medžiagos, nuosaikus dizainas, paįvairintas chromo detalėmis. Vairuotoją nuo keleivio skiria neįprasta pertvara, kuri vizualiai dar labiau sumažina erdvę, nors keturiems vidutinio ūgio žmonėms kelionė bus patogi.

Gamintojai
„Toyota C-HR“.

Bagažinės tūris 364 arba 388 litrai, priklausomai nuo variklio modifikacijos, nes galingesnei versijai reikia didesnės baterijos. C-HR, tikėtina, nebus pagrindinis šeimos automobilis, nors vietos bagažinėje tikrai užteks susikrauti pirkiniams iš maisto prekių parduotuvės visai savaitei.

Kaip jis važiuoja?

Visi varikliai yra hibridiniai, o mes išbandėme galingiausią ir brangiausią 2 litrų 223 AG iš tinklo įkraunamą (PHEV) versiją. Ši varoma priekiniais ratais ir vien elektra gali nuvažiuoti kiek daugiau nei 60 kilometrų. Gamintojai deklaruoja mažiau 1 litro sąnaudas 100 kilometrų, jei turėsite galimybę nuolat įkrauti bateriją. Su 6,6 kW krovikliu įkrauti tuščią bateriją trunka pustrečios valandos. Nuolat sukiotis po miestą bus tikrai pigu.

Mums gerą pusdienį užteko baterijos energijos sukiotis po Vilnių, tačiau tolimesnėje kelionėje užmiestyje ji greitai išseko. Daugiausia važiuojant greitkeliu ir šiek tiek paprastesniais keliais vidutinės degalų sąnaudos siekė 6 litrus 100 km. Netaupėme, nes nebuvo tam priežasties – 130 km/val. neatrodė per daug šiam nedideliam automobiliui, jis tvirtai laikosi ant asfalto ignoruodamas vėžes ir kitus nelygumus, atsiradusius dėl skurdžiai finansuojamų Lietuvos kelių.

Gamintojai
„Toyota C-HR“.

C-HR PHEV yra sportiškiausias, iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,1 sekundės.

Taupiausi rinksis 1,8 litro 140 AG hibridą, kuris gana vangus ir iki 100 km/val. užtrunka 9,9 sekundės, o degalų sąnaudos siekia apie 4,8 litro 100 km.

2 litrų 197 AG iki 100 km/val. spurtuoja per 8,1 sekundės, o modelis visais varančiaisiais ratais (AWD) – per 7,9 sekundės. Keturių varančiųjų ratų transmisija siūloma tik su šiuo 197 AG hibridiniu varikliu. Vidutinės degalų sąnaudos perkops 5 litrus.

Kodėl verta pirkti?

C-HR kainos prasideda nuo 32 900 eurų už 1,8 litro 140 AG „Active“. Reikės pasitenkinti 17 colių ratlankiais, 8 colių multimedijos ekranu, bet vis tiek gausite galinio vaizdo kamerą, „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ mobiliojo telefono integraciją, odinį šildomą vairą, elektra valdomus langus.

Foto galerija.: new_000329252_1

46 950 eurų. Už šiuos pinigus gausite dviejų spalvų kėbulą su juoda galine dalimi, 19 arba 20 (GR SPORT) colių ratlankius, devynių garsiakalbių JBL garso sistemą, projekcinį ekraną, duomenis pateikiantį ant priekinio stiklo, ir visa kita, ką galima rasti šiuolaikiniame automobilyje.

Gamintojai
„Toyota C-HR“.

Galite žengti dar toliau ir pridėję maždaug 4 tūkst. eurų rinktis visus varančiuosius ratus arba beveik 5 tūkst. už įkraunamą hibridą. Paskutinėje kainoraščio eilutė randama 51 800 eurų už PHEV „Premiere Edition“. Dar liko pinigų? Tuomet pasirinkite panoraminį stoglangį už 750 eurų. Neatrodo mažai už tokį nedidelį ir ne itin praktišką automobilį. Bet jis, kaip paprastai nebūdinga „Toyotai“, yra kur kas daugiau nei tiesiog transporto priemonė.

Verdiktas. Į premium teritoriją besiveržiantis kompaktinės klasės krosoveris, bene stilingiausias savo klasėje, bet ne itin praktiškas.

Privalumai

Trūkumai

2024 05 01 19:21
Spausdinti