Valstybinė Italijos oro linijų bendrovė „Alitalia“ galutinai suskleis sparnus spalio 15 d. Nuo 2017 m. valstybės žinion perėjusi įmonė nuostolingai dirba jau 19 metų, o per pastaruosius metus taip ir nebuvo rasta naujų investuotojų. Regis, koronaviruso pandemija ir sustabdytas turizmo sektorius skrydžių bendrovei buvo paskutinis lašas.
Vis dėlto italai neliks be nieko – oro vežėją „Alitalia“ pakeis nauja įmonė „Italia Transporto Aereo“ (ITA). Jos vadovas Fabio Lazzerini net pareiškė norintis perimti senosios bendrovės pavadinimą kartu su 52 senaisiais orlaiviais ir takais oro uostuose. Iš 10 tūkst. „Alitalios“ darbuotojų maždaug 2,8 tūkst. taip pat pereis dirbti į ITA.
Tiesa, Europos Komisija taip paprastai perleisti prekės ženklo neleido – pareiškė, kad šios oro vežėjos yra skirtingos bendrovės. F. Lazzerini aukcione gali tekti pakloti bent 290 mln. eurų, neskaitant mokesčių. ITA ramybės neduoda ir likę 6 tūkst. „Alitalios“ darbuotojų bei profsąjungų – jie ne kartą žygiavo Italijos miesto gatvėmis protestuodami prieš darbo vietų praradimą ir nori bent pereinančiam personalui užtikrinti tokias pačias darbo sąlygas.
Tad senas ir gerai žinomas „Alitalios“ pavadinimas gali tapti pagrindiniu gelbėjimo ratu kur kas mažiau žinomai ITA – be atitinkamos reputacijos parduoti bilietus kur kas sunkiau.
BEREKLAMOS: