Debiutavęs prieš trejus metus mažasis „Toyotos“ krosoveris C-HR neseniai buvo atnaujintas. Didžiausios naujienos ieškokite po variklio dangčiu.
Pripažinkite, pirmą kartą pamatę šį automobilį gerokai nustebote – drąsus ir net kiek ekstravagantiškas dizainas nebuvo didžiausios Japonijos automobilių gamintojos savybė. Tačiau itin karštoje Europos mažųjų SUV rinkoje pilkoms pelėms vietos nėra.
C-HR debiutas pavyko – pirmaisiais metais Europoje buvo parduota 120 tūkst., o iki šios dienos šį automobilį įsigijo daugiau nei 400 tūkst. europiečių. Pernai Senajame Žemyne C-HR nusipirko 117 tūkst. žmonių ir automobiliui atiteko 36 vietą perkamiausių visų modelių lentelėje, tačiau paklausa per metus smuko beveik 8 proc., tad atnaujintas modelis atriedėjo pačiu laiku.
Kaip jis atrodo?
Kam tobulinti tai, kas ir taip gerai atrodo – tokios taisyklės šį kartą laikėsi „Toyota“, dizaineriams prie automobilio leidusi vos prisiliesti. Reikia atidžiai panagrinėti šio ir senesnio modelio nuotraukas, kad pamatytumei skirtumus.
Jų šiek tiek yra ir, tai jau beveik taisyklė, pokyčių reikia ieškoti įdelbus akis į žibintus. Priekiniai žibintai pasikeitė beveik nepastebimai, tačiau rūko žibintai gerokai sumažėjo ir pakilo aukščiau bei pasislinko arčiau automobilių šonų. Dėl to šiek tiek pasikeitė variklio grotelių forma.
Galiniai žibintai gavo naują raštą, bet neprarado savo raumeningų formų ir liko tarsi prilipę prie automobilio kėbulo. Gale taip pat aptiksite iki šiol nematytų chromo detalių. Štai ir viskas.
Lipkime vidun. „Toyotai“ gerokai kliuvo dėl C-HR salono medžiagų kokybės. Japonai kritiką išgirdo bei investavo į minkštesnes bei rankoms ir akims malonesnes medžiagas.
8 colių lietimui jautrus ekranas pasuktas į vairuotojo pusę, pabarstyta ratukų ir mygtukų, kad būtų patogiau valdyti garso ir komforto įrangą.
Net ir pigiausios komplektacijos modelio vairuotojo sėdynės aukštis reguliuojamas, o atlošas – netgi elektra. Keleivio krėslo aukštis taip pat reguliuojamas, išskyrus žemiausio įrangos lygio modelyje.
Kaip jis važiuoja?
Galite rinktis vieną iš trijų variklių ir net du iš jų – hibridiniai. Benzininis 1,2 litro 116 AG variklis gali būti derinamas ir su šešių laipsnių mechanine, ir su automatine CVT tipo pavarų dėžėmis. Taip pat yra visų varančiųjų ratų versija su automatine pavarų dėže.
Senasis 1,8 litro 122 AG hibridinis variklis taip pat siūlomas pirkėjams, bet visų dėmesį trauks visiškai naujas 2 litrų 184 AG hibridinis motoras. Jis generuoja 50 proc. daugiau galios, tačiau degalų sąnaudos didesnės vos dešimtadaliu. Abu hibridai varomi tik priekiniais ratais, derinami su automatine pavarų dėže, o gamintojo deklaruojamos vidutinės degalų sąnaudos svyruoja nuo 4,8 iki 5,3 l / 100 km. Benzininio keturiais ratais varomo modelio „apetitas“ didžiausias – daugiau nei 8 l / 100 km.
Naujasis hibridinis motoras pasižymi 41 proc. šiluminiu efektyvumu, kitais žodžiais tariant – efektyviausiai paverčia šilumos energiją mechanine. Tai geriausias rodiklis automobilizmo istorijoje, pranokstantis ketvirtos kartos „Prius“ hibridą.
C-HR yra nepaprastai paklusnus, o vairas su elektriniu stiprintuvu mikliai vykdo vairuotojo norus. Komfortiškas, bet ne per minkštas, C-HR yra vienas maloniausių vairuoti mažųjų SUV. Naujasis hibridinis motoras jam suteikia ir šiek tiek sportiškumo – iki 100 km/val. su 184 AG jėgaine automobilis įsibėgėja per 8,2 sekundės. Mažesniam hibridui prireiks net 11 sekundžių. Tiek pat ir tik benzininiam motorui.
Kodėl verta pirkti?
Daugelis C-HR pirkėjų šį automobilį rinkosi dėl unikalaus dizaino ir praėjus daugiau nei trejiems metams jis vis dar padės išsiskirti. Tiesa, ką tik į automobilių salonus atvyko naujasis „Nissan Juke“, kuris, jokios abejonės, yra ekstravagantiškiausias iš visų mažųjų SUV. Naujasis „Renault Captur“ taip pat labai dailus, o be vienuolikos kėbulo spalvų galima pasirinkti ir keturias skirtingas stogo, dėl to pavyks susikurti kone unikalų derinį.
C-HR taip pat turi juodą stogą, kuris dailiai atrodys su bet kurios kitos spalvos kėbulu ir juodais 18 colių ratlankiais. Bet tai kainuos.
Iš daugelio C-HR konkurentų išsiskiria bent dviem dalykais – ištobulintais hibridiniais motorais ir... kaina. Pigiausias C-HR kainuoja 21 500 eurų ir tai visais penkiais tūkstančiais daugiau nei pigiausias „Captur“ ar „Juke“. Pigiausias keturiais ratais varomas modelis su „Style“ įrangos paketu atsieis beveik 27 tūkst. eurų.
Foto galerija.: new_000207031_0
Hibridų kainos prasideda nuo 25 600 eurų, tačiau nebus gaila pridėti dar keturis tūkstančius už 2 litrų 184 AG versiją. Už šiuos pinigus taip pat gausite visus poreikius patenkinančią komforto įrangą.
Saugumu „Toyota“ taip pat pasirūpino – net ir pigiausi modeliai turi svarbiausias saugumo sistemas: įspėją apie pėsčiuosius ir gresiantį susidūrimą, pakoreguoja vairą, jei automobilis priartėja prie ištisinės linijos, atpažįsta kelio ženklus ir automatiškai perjungia ilgąsias šviesas. Būtų keista, jei viso to nebūtų už daugiau nei 20 tūkst. eurų.
Privalumai
- Išraiškingas dizainas, turtinga bazinė įranga.
- Modernus hibridinis motoras.
- Puikiai valdomas, bet tuo pačiu ir komfortiškas.
Trūkumai
- Brangesnis už daugelį konkurentų.
- Dėl įmantrių formų paaukotas matomumas.
- Modelis peržengia į antrą gyvavimo ciklo pusę.