TEGUL IŠVAIZDA JŪSŲ NEAPGAUNA: NAUJOJI A4 KARTA PATOBULĖJO ŠVIESMEČIAIS.
Kas tai?
„Audi“ gamos šerdis, tad kardinalių dizaino pokyčių iš šio B9 modelio tikėtis nebuvo verta. Niekas jūsų neteis, jei A4 neatskirsite nuo A6 ar A8, – dabartinės gamos atstovai primena matrioškas. Na gerai, šis visiškai naujas A4 atrodo kur kas rafinuočiau, tačiau, įsižiūrėjus atidžiau, patobulinimai akivaizdūs: priekinė ir galinė automobilio dalys įgijo kur kas horizontalesnių bruožų, o priekinės grotelės atkartoja chromu apipavidalintą didžiojo brolio Q7 dizainą. Išvaizdos revoliucijos nesulaukėme dėl kitos priežasties – „Audi“ visas pastangas metė ten, kur neužmato akis. Iš senojo modelio perkelta tik 10 proc. komponentų, nuo automobilio nukrapštyta 100 kg riebalų, daugiausia dėmesio skiriama ne vairavimui, o technologijoms.
Vairavimas
Nesvarbu, kurią variklio ir transmisijos kombinaciją pasirinksite, A4 netaps laukine adrenalino gamybos mašina. 3 serijos BMW ir „Jaguar XE“ vairuojami azartiškiau, tačiau A4 kelyje nesielgia lyg trečias brolis Jonas: jis klusnus, vairas pernelyg neprunkščia gavęs staigesnes komandas iš vairuotojo, o pakaba, net su standartiniais nereguliuojamaisiais amortizatoriais, nepriekaištingai suvalgo pavargusių kelių patiekiamus nelygumus. „Audi“ pavyko sukurti nuostabiai ramiai ir komfortiškai kilometrus ryjantį automobilį. Važiuoklė sukalbama, varikliai tolygūs, septynių pavarų automatai – žaibiški, kėbulo kontrolė – puiki. A4 neįtikimai kompetentingas, tik vairuotojo šypseną išspaudžia retai.
Interjeras
Technokratiškas, stilingai asketiškas ir prabangus. Sedanui „Audi“ panaudojo TT interjero formulę ir pataikė tiesiai į dešimtuką. Taip, šiose kainų ribose visų automobilių salonai nepriekaištingi ir kokybiški, tačiau A4 vis vien yra žingsniu priekyje. Papildomai užsakoma priekinio ir šoninių stiklų garso izoliacija viduje leidžia mėgautis limuzino lygio tyla. Technologinių žaisliukų čia tiek, kad žymint varneles papildomos įrangos sąraše gali nuvargti ranka. Vien ko vertas „virtualusis kokpitas“ prietaisų skydelyje, kuris papildo arba dubliuoja įprastame, centre esančiame ekrane rodomus duomenis. Išmaniųjų telefonų savininkams suteikiama galimybė savo įrenginį įkrauti belaidžiu būdu ir naudotis interneto prieiga, o norintys pasijusti naikintuvo pilotais gali įsigyti duomenis ant priekinio stiklo projektuojantį įtaisą.
Nauda
Jei burnoje jau pradėjo kauptis seilės, prisiminkit vieną dalyką – beveik už viską „Audi“ pareikalaus papildomo mokesčio, tad geriau įrengtų versijų kainos laisvai perkops 50 000 eurų ribą. Šviesioji pusė – planuojama, kad išliekamoji vertė bus viena geriausių klasėje.
VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Standard“, „Sport“ „Exclusive“, „S Line“
Varikliai Benzininiai 1.4T 150 AG, 2.0T 190 AG, 2.0T 252 AG; dyzeliniai 2.0 150 AG, 2.0 190 AG, 3.0 272 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4725, 1842, 1434
Garantija 2 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
2.0 TDI „S tronic quattro“ Dyzelinis motoras taupus, tačiau dėl didelio sukimo momento priekiniams ratams reikia galinių pagalbos. Dviejų sankabų transmisija – viena geriausių rinkoje.
Kaina 42 814 €
Galia 190 AG
Sukimo momentas 400 Nm
Degalų sąnaudos 4,5 l/100 km
CO2 116 g/km
0–100 km/val. per 8,3 sek.
Didžiausias greitis 240 km/val.
KONKURENTAI
„Volkswagen Passat“ 3 serijos BMW C klasės „Mercedes-Benz“
TG KORTA
Norit labiau išsiskirti iš minios ir papildomai įrangai neišleisti tiek pat, kiek automobiliui? Į gatves jau išriedėjo „Renault Talisman“.
KAINA
Nuo 31 500 € (1.4 150 AG TFSI) iki 51 010 € (3.0D 272 AG „TDI tiptronic quattro“)
VERDIKTAS 8/10
UŽ: tyla salone, važiuoklės komfortas, puiki variklių gama, šaunus interjeras.
PRIEŠ: negundo vairuotojo, daugelis technologijų – brangi papildoma įranga.
„Audi“ judrumą kelyje iškeitė į komfortą. Rezultatas – geriausias visų laikų A4.