NAUJAS Q7 ŠIEK TIEK KOMPAKTIŠKESNIS NEI ANKSČIAU IR KUR KAS SMAGIAU VAIRUOJAMAS.
Kas tai?
Didžiausias gamintojos SUV, pradėtas kurti nuo balto popieriaus lapo. Antros kartos Q7 yra pirmasis „MLB Evo“ platformos komponentus naudojantis „VW Group“ automobilis. Jis turi aliumininę pakabą, beveik vien iš aliuminio pagamintą kėbulą ir krūvą kitų svorį taupančių komponentų, dėl to jo masė sumažėjo 325 kg. Išoriškai kėbulas susitraukė iš visų pusių, ir dabar Q7 labiau primena „A8 Allroad“, o ne milžinišką SUV.
Vairavimas
Pajudant iš vietos Q7 atrodo didelis ir grėsmingas. Masė vis dar turi įtakos tiek stabdant, tiek sukant į siaurus posūkius. Tačiau vingiuose Q7 elgiasi pagirtinai, ypač su papildomai užsakomais pneumatiniais amortizatoriais ir galinės ašies vairavimo sistema. Pasirinkus bekelės režimą, pakaba pakyla ir prošvaisa padidėja taip, kad įlipant tenka pasistiebti. Vairuodami tokį septynvietį autobusą apie bet kokį sportiškumą galite pamiršti. Jis nė neapsimetinėja toks esąs. Važiuoklė negailestingai susidoroja su visais pasitaikiusiais kelio nelygumais, pakaba primena sklendimą skraidančiu kilimu, o dėl papildomai užsakomų garsą absorbuojančių stiklų net lekiant didžiausiu magistralėse leidžiamu greičiu salone galima susikalbėti šnabždantis. Tai tikras kelių kreiseris. Silpniausias 218 AG dyzelinis motoras pirkėjus, matyt, ne itin domins, tačiau 272 AG V6 dyzelis patenkins absoliučios daugumos poreikius. Jei esate veidą plėšančios dinamikos gerbėjas, palūkėkite 4 litrų 435 AG SQ7 varianto – su juo šis dvi tonas sveriantis gigantas 100 km/val. greitį pasieks per 4,8 sekundės.
Interjeras
Vairuotojo darbo vieta – absoliučiai nuostabi: viskas aišku ir logiškai išdėliota, medžiagoms priekaištų neturėtų net didžiausi snobai, prietaisai paprastai valdomi. Naujasis Q7, kaip ir dera tokio kalibro „Audi“ pirmūnui, grūste prigrūstas šiuolaikinių technologijų. Papildomos įrangos sąraše pažymėjus visas reikalingas varneles, Q7 iš esmės gali važiuoti pats. Užsisakę elektra atlenkiamą trečią sėdynių eilę, ten galėsit įkišti net suaugusiuosius. Bendrą interjero kuriamą atmosferą tiksliausia būtų apibūdinti kaip technokratišką prabangą, o „Audi Exclusive“ klientų programa leis susikurti individualų skonį atitinkantį saloną ir išsirinkti norimas medžiagas.
Nauda
Kai kurios papildomos įrangos komponentų kainos viršija dažno lietuvio visam automobiliui skiriamą biudžetą. Dėl to neverta džiūgauti, kad Q7 kainos prasideda „tik nuo“ 60 350 eurų – užsisakius vieną kitą dizaino ar elektronikos atributą, ši suma be vargo pasiekia 100 tūkst. ribą. Nors deklaruojama, kad 3 litrų dyzelinis Q7 motoras turėtų pasitenkinti 5,7 litro sąnaudomis, realybėje šį skaičių reikėtų dauginti iš dviejų ir dar pridėti vieną kitą puslitrį.
VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „S Line“, „Exclusive“
Varikliai Benzininis 3.0T 333 AG; dyzeliniai 3.0 218 AG, 3.0 272 AG, 4.0 435 AG; hibridinis 4.0D 435 AG
Matmenys I, P, A (mm): 5052, 1968, 1741
Garantija 2 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„3.0 TDI quattro S Line“ Su „S Line“ paketu gausit sportiškesnę išorės ir interjero apdailą, adaptyviąją pneumatinę važiuoklę ir 20 colių ratlankius.
Kaina 69 933 €
Galia 272 AG
Sukimo momentas 600 Nm
Degalų sąnaudos 5,7 l/100 km
CO2 149 g/km
0–100 km/val. per 6,5 sek.
Didžiausias greitis 234 km/val.
KONKURENTAI
„Volvo XC90“ „Mercedes-Benz GLE“ BMW X5
TG KORTA
Jei jums nebūtinas toks kelių gigantas, „A6 Allroad“ taps puikia alternatyva.
KAINA
Nuo 60 350 € (3.0D 218 AG „TDI quattro“) iki 64 800 € (3.0T 333 AG „TFSI quattro“)
VERDIKTAS 8/10
UŽ: dinamiškas važiavimas, interjero dizainas ir kokybė.
PRIEŠ: svaiginančiai brangi papildoma įranga, ne visiems įtiksianti išvaizda.
Nors praeivių širdžių nepavergs, Q7 gebėjimai palieka neišdildomą įspūdį.