BMW ATNAUJINO SAVO MAŽYLĮ SUV. JIS NEPALYGINAMAI GERESNIS.
Kas tai?
Mažiausias BMW krosoveris sulaukė antros kartos ir atnaujintas iš pagrindų – nuo B iki W. Priešingai nei pirmtakas, dabartinis modelis tapo SUV derančios išvaizdos ir yra panašus į didesniuosius brolius. Tai patvirtina ir skaičiai – antros kartos X1 aukštesnis, platesnis, bet trumpesnis. X1 naudoja tą pačią platformą kaip ir 2 serijos „Active Tourer“ vienatūris bei naujasis „Mini Clubman“. Vadinasi, tai priekiniais ratais varomas BMW. Taip, priekiniais, mes nesuklydome! Siūlomi du benzininiai ir trys dyzeliniai varikliai. Modeliai su abiejų rūšių silpnesniais motorais gali būti varomi priekiniais ratais, galingesnieji – visais keturiais. Apautas didesniais ratais ir aukštesnėmis padangomis X1 pasistiebia aukštyn, kad pelnytai galėtų vadintis SUV, bet bekelės šaunuoliu netampa. Tačiau suteikia tai, ko iš tokių automobilių ir tikisi jų vairuotojai, – aukštesnę sėdėseną, geresnį matomumą ir mažiau dugnu liečia kupstus bei akmenis atsitiktinai išsukus į miško keliuką.
Vairavimas
Mūsų redakcija išbandė „X1 xDrive 20d“ modelį, tad apie priekiniais ratais varantį egzempliorių negalime nieko pasakyti. Nebent duoti patarimą, kad jei galite pasitenkinti tik priekiniais varančiaisiais ratais, 2 serijos BMW vienatūris yra iš tiesų gerokai pigesnė alternatyva. Tai grynakraujis BMW, nepalyginamai geresnis nei pirmos kartos X1. Valdymas tikslus, vairas paklusnus, automobilis ant kelio stovi tvirtai, susidorota su padangų keliamu triukšmu. Pakaba gana komfortiška, tačiau ne tokia minkšta, kad keleiviams sukeltų jūros ligą.
Interjeras
Įsiropštus vidun tampa akivaizdu, ką tie papildomi centimetrai, kuriais ūgtelėjo ir praplatėjo automobilis, reiškia praktiškai: salonas dabar pastebimai erdvesnis, daugiau vietos atseikėta tiek priekyje, tiek gale įsitaisiusių keleivių kojoms. Papildomų centimetrų atkovota ir bagažui. Už šį automobilį greičiausiai atidavėte visas santaupas, tad nenuostabu, kad jame jaučiatės kaip aukščiausios klasės svetainėje. Apdaila konservatyvi kaip ir kitų šios gamintojos modelių, nors iš mažo krosoverio kai kurie pirkėjai ir ypač pirkėjos tikėtųsi daugiau polėkio.
Nauda
Net ir pigiausia versija, varoma silpniausio dyzelinio variklio, patenkins visus jūsų poreikius ir leis važinėti pakelta nosimi prieš konkurentų modelius nusipirkusius kaimynus. „Audi Q3“ jau kiek senstelėjęs. „Mercedes GLA“ iš tiesų atrodo žaviai, tačiau turi tapatybės bėdų ir blaškosi tarp hečbekų ir mažųjų SUV teritorijų. Abu varžovai nusileidžia salono erdve. Tačiau X1 tikrai brangus, nes pradinę kainą nori nenori išpūs priedai iš papildomos įrangos sąrašo.
VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „xLine“, „Sport Line“, „Advantage“
Varikliai Benzininiai 2.0T 192 AG, 2.0T 231 AG; dyzeliniai 2.0 150 AG, 2.0 190 AG, 2.0 231 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4439, 1821, 1598
Garantija 3 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„2.0 xDrive 20d“ Auksinis viduriukas – taupus, dinamiškas, dyzelinis.
Kaina 39 290 €
Galia 190 AG
Sukimo momentas 400 Nm
Degalų sąnaudos 4,9 l/100 km
CO2 129 g/km
0–100 km/val. per 7,6 sek.
Didžiausias greitis 219 km/val.
KONKURENTAI
„Audi Q3“ „Range Rover Evoque“ „Mercedes-Benz GLA“
TG KORTA
Patinka X1 sportiškas stilius ir pakaba, bet nenorite pernelyg išsišokti? „Subaru Forester“ bus puiki alternatyva.
KAINA
Nuo 34 140 € (2.0 150 AG „sDrive 18d“) iki 44 190 € (2.0 231 AG „xDrive 25i“)
VERDIKTAS 7/10
UŽ: puikiai valdomas, erdvus salonas, nepriekaištinga kokybė.
PRIEŠ: kaina išties didelė, ypač iššlavus papildomos įrangos sandėlį.
Net ir prie mažiausio BMW ikso vairo jausitės oriai ir laimingas.