X3 TAPO PATOGESNIS, KOKYBIŠKESNIS IR EFEKTYVESNIS.
Kas tai?
X3 turėjo susidoroti su dviem užduotimis: pirma, ištaisyti pirmtako klaidas ir atsikovoti pasitikėjimą, antra, įsisprausti tarp naujojo X1 ir didžiojo X5. Taigi, dabar šis modelis yra mažas SUV, išsiskiriantis geresne kokybe ir galimybėmis.
Vairavimas
Dabar jis komfortiškesnis. Norintys daugiau veiksmo posūkiuose turės užsisakyti aktyviuosius amortizatorius. Dyzelinių variklių galios diapazonas platesnis nei benzininių, todėl pirmaisiais liksite patenkinti.
Interjeras
Dydžiu jis beveik prilygsta X5 modeliui, todėl yra itin erdvus. Suaugusieji puikiausiai įsitaisys gale, o nulenkus sėdynes galima sutalpinti nemažai krovinio. Interjeras minkštas ir kokybiškas. Palyginti su pirmtaku, pažanga – akivaizdi.
Nauda
Antros kartos X3 yra bene efektyviausias modelis BMW gamoje. 150 AG dyzelinis variklis tausoja gamtą ir jo nekamuoja troškulys.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „xLine“, „M Sport“
Varikliai Benzininiai 2.0T 184 AG, 2.0T 245 AG, 3.0T 306 AG; dyzeliniai 2.0 150 AG, 2.0 190 AG, 3.0 258 AG, 3.0 313 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4657, 1881, 1661
Garantija 3 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„118 d xLine“ Kaina 40 040 €
Galia 150 AG
Sukimo momentas 360 Nm
Degalų sąnaudos 4,7 l/100 km
CO2 123 g/km
0–100 km/val. per 9,5 sek.
Didžiausias greitis 195 km/val.
KONKURENTAI
„Audi Q5“ „Volvo XC60“ „Range Rover Evoque“
TG KORTA
Dažniau renkatės takelį vietoj kelio? „Range Rover Evoque“ pajėgesnis bekelėje.
KAINA
Nuo 40 040 € iki 58 140 €
VERDIKTAS 7/10
UŽ: komfortiška važiuoklė, gamtą saugantys motorai ir kokybiškas interjeras.
PRIEŠ: pirmtako padaryta įvaizdžio žala gali atbaidyti ne vieną pirkėją.
Pagaliau X3 tapo ne tik kokybiškas, bet ir praktiškas. Juk to ir reikia prabangiam SUV.