SPORTINIŲ VISUREIGIŲ NIEKAM IŠ TIESŲ NEREIKIA, BET VISI JŲ TROKŠTA. BMW TUO SUMANIAI NAUDOJASI.
Kas tai?
Du automobiliai, fizikos dėsnius vertinantys kaip rekomendacijas, o ne tvarias konstantas. Tolimiausioje M divizijos nišoje sukurtų 575 AG monstrų išvaizda apibūdinama kaip „atletiška“ ir „dinamiška“, bet mes tai nuspręsti paliekame jums.
Vairavimas
Net slegiami 2,3 tonos masės, X5M ir X6M iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,2 sekundės ir neišlieję nė vieno prakaito lašelio pasiekia elektronikos ribojamą 250 km/val. greitį.
Interjeras
Tiek X5M, tiek X6M yra beveik dvigubai brangesni už mirtinguosius giminaičius, todėl nereikėtų stebėtis, kad viduje keleivius pasitinka minkštos odos jūra ir visos elektroninės sistemos, kurias BMW sugebėjo rasti savo kieme.
Nauda
Nors tai nė kiek nesvarbu, X5M yra mažumėlę praktiškesnis nei X6M. Jei jums svarbiausia būti pastebėtiems gatvėje, tuomet už šią „sportinę kupė“ vargu ar rasite ką nors įspūdingesnio.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai X5M, X6M
Varikliai Benzininis 4.4T 575 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4886 (4909), 1938 (1989), 1762 (1689)
Garantija 2 metai
NCAP nežinoma
MŪSŲ PASIRINKIMAS
X5M Kaina 123 290 €
Galia 575 AG
Sukimo momentas 750 Nm
Degalų sąnaudos 11,1 l/100 km
CO2 258 g/km
0–100 km/val. per 4,2 sek.
Didžiausias greitis 250 km/val.
KONKURENTAI
„Porsche Cayenne Turbo“ „Range Rover Sport“ „Mercedes-Benz AMG GLE63“
TG KORTA
„Audi RS6“ universalas toks pat talpus ir prašmatnus, tik dar greitesnis.
KAINA
Nuo 123 290 € iki 126 290 €
VERDIKTAS 6/10
UŽ: visus fizikos dėsnius paneigiantis elgesys lenktynių žiede.
PRIEŠ: gerai pagalvokite, ar jums tikrai reikia „sportinio begemoto“?
Dideli, plevėsiški, griausmingi, greiti ir visiškai betiksliai. Mums patinka.