Didžiausias „Renault“ SUV jau pasiekė Lietuvą
Autonaujienos
„Renault“ užpildė dar vieną laisvą nišą savo gamoje. D segmento SUV atstovas „Koleo“ turi visų varančiųjų ratų pavarą bei didelę prošvaisą, tačiau tuo pačiu yra erdvus ir gana prašmatnus.
Didysis „Captur“ ir „Kadjar“ brolis stoja šalia aukštos klasės „Renault“ atstovų „Talisman“, „Talisman Grandtour“ ir „Espace“. Po „Clio“, „Espace“, „Talisman“ ir „Captur“ tai yra penktasis modelis, Lietuvoje siūlomas su išskirtine „Initiale Paris“ versija. Du siūlomi „Koleos“ dyzeliniai varikliai derinami tiek su „X-Tronic“ automatine, tiek su mechanine transmisija. Lietuvoje „Renault Koleos“ kaina prasideda nuo 25 570 eurų, o prabangios versijos „Initiale Paris“ modelis kainuoja nuo 36 030 eurų. „Koleos“ montuojama „ALL MODE 4x4-i“ transmisija pasižymi technologija, kuri išbandyta milijonuose visame pasaulyje važinėjančių „Renault-Nissan“ aljanso automobilių. Naujajame „Koleos“ yra valdiklis, leidžiantis vairuotojui pasirinkti transmisijos veikimo režimą: 2WD, 4WD AUTO ar 4WD LOCK.Lietuvoje „Renault Koleos“ kaina prasideda nuo 25 570 eurų, o prabangios versijos „Initiale Paris“ modelis kainuoja nuo 36 030 eurų.2WD režimu naujasis „Koleos“ važiuoja naudodamas tik priekinių ratų pavarą. Nepriklausomai nuo kelio sąlygų tai leidžia optimizuoti degalų sąnaudas. 4WD AUTO režimu „ALL MODE 4x4-i“ sistema nuolat analizuoja sąlygas ir sukibimo lygį. Jutiklių perduodama informacija naudojama skaičiuojant idealų sukimo momento paskirstymą priekiniams ir galiniams ratams. Esant būtinybei, iki 50 procentų variklio jėgos gali būti perduodama galiniams ratams. Važiuojant bekele arba esant nepakankamam sukibimui (važiuojant sniegu, purvu, gruntu ar smėliu), 4WD LOCK režimas leidžia vairuotojui naudotis nuolatine visų ratų pavara. Važiuojant ne didesniu nei 40 km/val. greičiu, ji tolygiai (50/50 dalimis) paskirsto variklio jėgą priekiniam ir galiniam tiltui. Šis režimas automatiškai išsijungia, kai greitis būna didesnis nei 40 km/val. arba kai variklis paleidžiamas iš naujo. Važiuojant 4WD AUTO režimu, sensoriai nuolat stebi tiek skersinius, tiek išilginius automobilio pagreičius, taip pat kampinio nuokrypio dinamiką ir vairo judesius. Kaupiant šią informaciją, optimizuojama priekiniam ir galiniam tiltui perduodama variklio galia (santykiui kintant nuo 100/0 iki 50/50), taip suteikiant patį geriausią sukibimą ir eliminuojant per didelį arba per mažą pasukamumą. Naujasis „Koleos“ sukurtas naudojant „Renault-Nissan“ aljanso CMF-C/D platformą, kuria dalijasi keletas modelių, įskaitant „Renault Espace“, „Talisman“ ir „Kadjar“, taip pat „Nissan X-Trail“ ir „Qashqai“. Naujojo „Koleos“ variklių ir transmisijų gama buvo sukurta ją priderinant prie Europos rinkų poreikių ir lūkesčių. Rinktis galima iš dviejų dyzelinių variklių, pasiekiančių 130 arba 175 AG.