VIDUTINIO DYDŽIO „MERCEDES“ ATVYKĖLIS PRANAŠAUJA SAVAVALDĘ ATEITĮ.
Kas tai?
Absoliučiai šviežias, beprotiškai išmanus ir be-penkių-minučių savavaldis modelis pradeda naują E klasės etapą. Tai neabejotinai pati prašmatniausia visų laikų E klasė, galinti važiuoti beveik jums nesikišant.
Vairavimas
Tiesa, kol kas vairo visiškai perduoti kompiuteriams nepavyks, nes to neleidžia įstatymai. Prekybos pradžioje siūlomi tik trys motorai: 2 litrų turbininis benzininis, naujas tokio pat tūrio dyzelis ir jau pažįstamas 3 litrų V6 dyzelinis agregatas.
Interjeras
Išorės dizainas peršoko laipteliu į priekį, o vidaus – visais dviem. Salone dominuoja du 12,3 colio ekranai, automobilį galima atrakinti ir užvesti išmaniuoju telefonu.
Nauda
Naujas dyzelinis motoras pasiruošęs atremti mažėjančių degalų sąnaudų ir griežtėjančios emisijos kontrolės iššūkius. Jei per dieną nuvažiuojate ne daugiau kaip keliasdešimt kilometrų, galit luktelėti iš tinklo įkraunamos hibridinės versijos.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Avantgarde“, „Exclusive“, „AMG Line“
Varikliai Benzininis 2.0T 184 AG; dyzeliniai 2.0 194 AG, 3.0 258 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4923, 1852, 1468
Garantija 2 metai
NCAP nežinoma
MŪSŲ PASIRINKIMAS
„E220d“ Kaina 45 278 €
Galia 194 AG
Sukimo momentas 400 Nm
Degalų sąnaudos 4,3 l/100 km
CO2 112 g/km
0–100 km/val. per 7,3 sek.
Didžiausias greitis 240 km/val.
KONKURENTAI
„Jaguar XF“ 5 serijos BMW „Lexus GS“
TG KORTA
Gal verta vokišką racionalumą iškeisti į švedišką rafinuotumą? Ne už kalnų – „Volvo S90“ debiutas.
KAINA
Nuo 44 080 € iki 54 135 €
VERDIKTAS 9/10
UŽ: technologijos pranoksta ne tik pirmtaką – jos E klasę perkelia į naują lygį.
PRIEŠ: kol kas prekyboje siūlomi trys modeliai. Ateityje gama plėsis.
Nuostabiai išbaigtas automobilis. Ne smagiausiai vairuojamas, tačiau vienas išmaniausių.