Didžiosios Britanijos pigių skrydžių bendrovė „easyJet“ pranešė ketinanti neparduoti bilietų į vidurines sėdynes orlaiviuose, kai atnaujins skrydžius pasibaigus koronaviruso pandemijai, kad išlaikytų socialinį atstumą tarp keleivių.
„Tikėjomės, kad taip nutiks“, – žurnalistams pareiškė bendrovės vadovas Johanas Lundgrenas, paklaustas apie dabartinę bendrovės, kuri dėl COVID-19 nutraukė visus komercinius skrydžius, finansinę būklę.
„Imsimės šios priemonės, nes manome, kad to norėtų klientai. Taip pat bendradarbiausime su institucijomis ir išklausysime klientų nuomonę ir pastabas apie tai, kas, jų manymu, būtų teisingos priemonės“, – pažymėjo J. Lundgrenas.
Daugumoje „easyJet“ orlaivių kiekvienoje eilėje abejose praėjimo pusėse yra po tris vietas.
„Kalbu apie tai kaip apie pradinį etapą“, – pridūrė bendrovės vadovas.
„Niekas nežino, kiek laiko truks šis etapas. Taip pat svarstome įvairias orlaivių dezinfekavimo programas. Konsultuojamės su Europos aviacijos saugumo agentūra (EASA) apie kitas papildomas priemones, kurių galėtume imtis. Manau, svarbu, kad klientai suprastų, jog į tai žiūrime labai rimtai, ir kad mūsų didžiausias rūpestis yra klientų ir mūsų darbuotojų gerovė“, – kalbėjo J. Lundgrenas.
J. Lundgrenas savo pranešimą perskaitė po to, kai „easyJet“ pranešė skaičiuojanti, jog per šešis mėnesius iki kovo 31 dienos bendrovės nuostoliai prieš mokesčius sieks nuo 185 iki 205 milijonų svarų. Visgi tai būtų geresnis rezultatas, nei 275 mln. svarų nuostoliai, užfiksuoti tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.
Minėtą pusmetį bendrovė įgyvendino tokias priemones kaip išlaidų mažinimas, naujos finansinės iniciatyvos ir orlaivių pirkimo atidėjimas. J. Lundgrenas pažymėjo, kad iki koronaviruso pandemijos „easyJet“ pirmojo fiskalinių metų pusmečio rezultatai buvo „labai stiprūs“.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama