PUIKIAI VALDOMAS IR NEIEŠKO PRAKTIŠKUMO KOMPROMISŲ.
Kas tai?
„C-Max“ kaip ir visi „Ford“ gavo „Aston Martin“ groteles ir atrodo įstabiai. Jis vis dar tėra didelis „Focus“ su penkiomis sėdynėmis. Tiesa, kiek didesnis „Grand C-Max“ siūlo dvi papildomas vietas.
Vairavimas
Modelis tik atrodo kaip šeimai skirtas automobilis. Vairuotojas prie „C-Max“ vairo jausis kaip padėties šeimininkas, nes valdymas itin lengvas mieste, o užmiesčio vingiuose jis tampa tikslus. „EcoBoost“ varikliai puikiausiai tiks, jei daugiausia laiko praleidžiate mieste.
Interjeras
Kiekviena vidurinės eilės sėdynė juda atskirai, o slankiosios durys – tikra palaima ankštose aikštelėse. Salono kokybė niekuo nesiskiria nuo „Focus“.
Nauda
„C-Max“ siūlo konkurencingą kainą, tačiau reikės išsirinkti tinkamą variklį. 150 AG dyzelinis itin tiks ilgoms kelionėms, o mieste geriausi benzininiai.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Trend“, „Business“, „Titanium“
Varikliai Benzininiai 1.0T 100 AG, 1.0T 125 AG, 1.5T 150 AG, 1.5T 182 AG, 1.6 125 AG; dyzeliniai 1.5 95 AG, 1.5 120 AG, 2.0 150 AG, 2.0 170 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4380 (4520), 1858, 1684
Garantija 3 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„1.5 Business“ Kaina 22 432 €
Galia 150 AG
Sukimo momentas 240 Nm
Degalų sąnaudos 6,1 l/100 km
CO2 139 g/km
0–100 km/val. per 9,4 sek.
Didžiausias greitis 204 km/val.
KONKURENTAI
„Volkswagen Golf SV“ „Renault Scenic“ „Citroën C4 Picasso“
TG KORTA
Ieškote erdvės ir dinamikos? 3 serijos BMW universalas jums patiktų.
KAINA
Nuo 16 274 € iki 26 638 €
VERDIKTAS 7/10
UŽ: išmaniai sukomplektuoti krėslai ir pagirtinas slankiųjų durų sprendimas.
PRIEŠ: papildoma sėdynių eilė erdvės tikrai nepadidina.
Pagirtinai vairuojamas, o atnaujintas atrodo taip pat gerai.