MAŽIAUSIAS „FORD“ SUV ŠEIMOS ATSTOVAS NĖRA TOBULIAUSIAS BENDROVĖS GAMINYS.
Kas tai?
Dar vienas įrodymas, kad europiečių skonis kur kas rafinuotesnis nei trečiojo pasaulio šalių gyventojų. Rusijos, Indijos ir Brazilijos rinkai skirtas „Fiestos“ pagrindu sukurtas mini SUV neįtiko Senojo žemyno pirkėjams – 2014 m. visoje ES parduota vos keliolika tūkstančių šių mašinų. 2015 m. atnaujintas „EcoSport“ vargu ar padės išlipti iš šios duobės. Nors gavo „visureigiškų“ atributų – plastikines dugno ir šonų apsaugas, didesnę nei kitų miesto SUV prošvaisą ir į šoną atsidarančias bagažinės dureles (to lyg atauga pūpsančio atsarginio rato dabar galima atsisakyti), tai vis dar pigiai atrodantis, tik priekiu varomas ir važiavimo ypatybėmis nė iš tolo „Fiestai“ neprilygstantis mažylis.
Vairavimas
Pakeisti pakabos komponentų parametrai, standesni stabilizatoriai ir žemesnė prošvaisa jo elgesį kelyje padarė šiek tiek sukalbamesnį, tačiau jis vis dar gerokai per daug svyra, šokčioja ir slysta priekiu posūkiuose. VVR sistema apskritai nesiūloma, kaip, beje, ir šeštoji mechaninės dėžės pavara. Didžiausias „EcoSport“ pranašumas – nuostabūs benzininiai 1 litro „EcoBoost“ motorai, kurie, priklausomai nuo versijos, pasiekia 125 arba 140 AG. Pageidaujantys 6 pavarų automato bus priversti rinktis atmosferinį 1,5 litro 110 AG agregatą. Smagu bent jau tai, kad inžinieriai nepagailėjo garso izoliacijos, tad jis važiuoja gerokai tyliau nei iki šiol.
Interjeras
Viduje nėra jokių modelio atnaujinimo ženklų – salone gausu pigiai atrodančio, kieto, pilko ir juodo plastiko. Surinkimo ir medžiagų kokybei priekaištų atrastų net „Belarus“ traktorių gamyklos šaltkalvis. Tiesa, čia gana erdvu ir net ant galinių sėdynių visai patogiai įsitaisys du suaugę asmenys, o bagažinė be atsarginio rato yra kur kas gilesnė. Didžiausias trūkumas – archajiškai atrodantis ir valdomas muzikos grotuvas su primityvios grafikos ekranėliu, o mažytė 5 colių navigacijos sistema siūloma tik už 1104 eurų priemoką. Smagu bent jau tai, kad „Žiemos paketas“ su šildomu priekiniu stiklu, sėdynėmis, veidrodėliais ir elektronine klimato kontrolės sistema kainuoja vos 128 eurus.
Nauda
Greičio, sąnaudų ir galios aukso viduriukas turėtų būti 125 AG „EcoBoost“ motoras. Važiuojant ramiai, jis pasitenkina apie 5 l/100 km benzino sąnaudomis ir yra charakteringas. Gera žinia, kad papildomos įrangos sąraše nurodytos kainos nesikandžioja. Būkit pasiruošę užsisakyti lengvojo lydinio ratlankius, nes standartiškai montuojami 16 colių skardinukai atrodo niūriai. Dirbtinės odos sėdynių apdaila „Titanium“ versijos pirkėjams kainuos 552 eurus.
VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Trend“, „Titanium“
Varikliai Benzininiai 1.0T 125 AG, 1.0T 140 AG, 1.5 110 AG; dyzelinis 1.5 95 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4235, 1765, 1648
Garantija 3 metai
NCAP 4/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„EcoSport Titanium 1.0“ Su „Titanium“ versija gausite beraktę užvedimo sistemą, elektroninę klimato kontrolę, 16 colių lengvojo lydinio ratlankius ir dalinę odos interjero apdailą.
Kaina 19 582 €
Galia 125 AG
Sukimo momentas 170 Nm
Degalų sąnaudos 5,3 l/100 km
CO2 125 g/km
0–100 km/val. per 12,7 sek.
Didžiausias greitis 180 km/val.
KONKURENTAI
„Renault Captur“ „Opel Mokka“ „Peugeot 2008“
TG KORTA
Jei nereikia didelės prošvaisos, už tą pačią kainą įsigysit visais atžvilgiais pranašesnį „Focus“ tokiu pat varikliu.
KAINA
Nuo 16 889 € (1.5 110 AG „Trend“) iki 20 173 € (1.0 140 AG „EcoBoost Titanium“)
VERDIKTAS 4/10
UŽ: nuostabus 1 litro motoras, didelė prošvaisa, viduje gana erdvu.
PRIEŠ: pigiai atrodantis interjeras, beviltiška multimedijos sistema, nuobodus važiavimas.
Atnaujintas „EcoSport“ nė iš tolo neprilygsta segmento geriausiems.