FORD FOCUS RS - NAUJAUSIAS „FORD“ GAMINYS SU RS ŽENKLELIU IR VISAIS VARANČIAISIAIS RATAIS.
Kas tai?
Tik nesakykite, kad nežinote, kas tai. „Ford“ viešųjų ryšių padalinys pasistengė, kad laukimo įtampa būtų išlaikyta bemaž pusmetį, o prie pristatymo prisidėjo ir pats Kenas Blockas. Dabar FORD FOCUS RS kaip niekada priartėjęs prie RS („Rallye-Sport“) ištakų, nes yra bene galingiausias gamintojos gamoje ir varomas visais ratais. Taip pat čia pristatomas „Drift“ arba šonaslydžio režimas. To karštųjų hečbekų pasaulyje dar niekas nebuvo pasiūlęs.
Vairavimas
Čia sumontuotas tas pats 2,3 litro „EcoBoost“ variklis kaip kitame puslapyje minimame „Mustang“, tačiau FORD FOCUS RS pasiekia 350 AG. Tiesa, jis galimas tik su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. „Normal“ režimu modelis bus romus kaip visi hečbekai, tik kiek garsesnis. Pasirinkus „Sport“ gerokai sustandėja pakaba, greičiau reaguojama į akceleratoriaus paspaudimą, o išmetimo sistema pradeda šaudyti ir baubti. „Track“ režimas siūlomas tik trasose, nes išjungiamos kontrolės sistemos, o VVR sistema išnaudoja visą savo potencialą. Atrodo, kad posūkiuose jis prieštarauja fizikos dėsniams – priekinė ašis neslysta net greitėjant. Įdomiausia naujovė yra „Drift“ režimas, nes gudri sankaba FORD FOCUS RS gali beveik visą galią persiųsti vienam galiniam ratui. Tai leidžia lengvai ir kontroliuojamai slysti šonu, o šiek tiek galios turintys priekiniai ratai neleis apsikvailinti baltų dūmų debesyje.
Interjeras
Jei esate sėdėję įprastame „Focus“, nieko naujo čia nerasite. Sportinę jo prigimtį išduoda mėlynos siūlės ant vairo ir pavarų perjungimo svirties. Prietaisų skydelio viršuje sumontuotos atskiros skalės, kurios rodo esamą turbinų slėgį ir tepalo temperatūrą. Standartinėje įrangoje esančios sėdynės masyvios ir patogios. Visgi galutiniam sportiškumui išreikšti prireiks specialių „Recaro“ krėslų. Jie ne tik gerokai pagyvina interjerą, tačiau ir prilaiko kūną, leidžia jausti automobilio pasvirimo kampus.
Nauda
Standartinės įrangos FORD FOCUS RS turės beveik visus atributus, kurių tikėtumėtės gerai sukomplektuotame įprastame modelyje. Intuityvesnę informacinę sistemą ir „Sony“ garso aparatūrą teks įsigyti papildomai. Salono erdve jis visiškai nesiskiria nuo įprasto „Focus“, nebent užsigeisite „Recaro“ sėdynių. Didžiausią nepatogumą kels masyvus oro aptakas virš galinio lango, todėl nepamirškite užsisakyti galinių atstumo jutiklių. Gamintoja skelbia, kad 100 km FORD FOCUS RS sunaudos beveik 8 litrus degalų. Abejojame, ar tokį rezultatą pavyks pasiekti realiame gyvenime. Nebent nuo to priklausytų jūsų gyvybė.Kad ir kaip būtų, akivaizdu, jog jį rinksitės neatsižvelgdami į degalų sąnaudas.
VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai RS
Varikliai Benzininis 2.3T 350 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4358, 1858, 1484
Garantija 3 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
FORD FOCUS RS Standartinė įranga gana gausi, tačiau užsisakykite „Performance“ paketą, nes gausite odines „Recaro“ sėdynes ir informacinę „Sony“ sistemą.
Kaina 38 770 €
Galia 350 AG
Sukimo momentas 440 Nm
Degalų sąnaudos 7,8 l/100 km
CO2 175 g/km
0–100 km/val. per 4,7 sek.
Didžiausias greitis 266 km/val.
KONKURENTAI
„Volkswagen Golf R“ „Audi RS3“ „Honda Civic Type-R“
TG KORTA
Jei iki tobulybės trūksta tik gero interjero, puiki alternatyva – „Audi RS3“.
KAINA
Nuo 36 770 € (2.3 350 AG)
VERDIKTAS 9/10
UŽ: VVR sistema suteikia daug puikių ypatybių, o slydimas šonu „Drift“ režimu tiesiog stebina.
PRIEŠ: salonui trūksta sportinio žavesio, kurio apstu išorėje.
RS yra šviežiausias gūsis karštųjų hečbekų rinkoje, kur „Golf R“ jau nuobodžiavo.