ERDVIAUSIAS „FORD“ AUTOMOBILIS ATNAUJINTAS IŠ ESMĖS.
Kas tai?
Kaip ir kitas „Ford“ didelis vienatūris „S-Max“, šis sukurtas ant „Mondeo“ bazės, kartu dalijasi varikliais ir technologijomis. Visgi „Galaxy“ trečioje sėdynių eilėje suaugęs žmogus išsėdės ilgiau nei kelias minutes.
Vairavimas
Nekyla abejonių, tai didelis automobilis ir pretenzijų į azartišką vairavimą nerodo. „Galaxy“ geriausiai elgiasi, kai nėra gainiojamas. Geriau atsisakykite benzininių variklių ir pasirinkite 180 AG dyzelinį.
Interjeras
Salonas išties kokybiškas, o įranga nenusileidžia konkurentams iš Vokietijos. Vidurinės eilės krėslai juda atskirai, visos sėdynės valdomos mygtukais.
Nauda
Jei norite sutaupyti, dar kartą patariame nesirinkti benzininių motorų, nes šie siurbia degalus. Brangiausioje komplektacijoje rasite visų varančiųjų ratų versiją. Jos taip pat neprireiks.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Trend“, „Titanium“
Varikliai Benzininiai 1.5T 160 AG, 2.0T 240 AG; dyzeliniai 2.0 120 AG, 2.0 150 AG, 2.0 180 AG, 2.0 210 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4848, 1953, 1747
Garantija 3 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„2.0 TDCi Titanium“ Kaina 34 224 €
Galia 180 AG
Sukimo momentas 400 Nm
Degalų sąnaudos 5 l/100 km
CO2 129 g/km
0–100 km/val. per 9,8 sek.
Didžiausias greitis 208 km/val.
KONKURENTAI
„Volkswagen Sharan“ „Seat Alhambra“ „Opel Zafira“
TG KORTA
Jei trečioje eilėje nevežiojate suaugusiųjų, išsiversite ir sutaupysite su „S-Max“.
KAINA
Nuo 27 984 € iki 38 882 €
VERDIKTAS 7/10
UŽ: itin erdvus, nepretenzingas vairuotojui, puikios interjero medžiagos.
PRIEŠ: „S-Max“ beveik toks pat praktiškas, tačiau gerokai pigesnis.
Didelis šuolis, palyginti su pirmtaku, bet vis dar slepiasi „S-Max“ šešėlyje.