„Ford KA+“: gatvių linksmuolis nusprendė būti praktiškas
Autonaujienos
Praėjus metams po pasaulinės premjeros ūgtelėjęs mažylis pasiekė ir Lietuvą
Senasis „Ford Ka“ buvo smagus miesto mažylis, kuriam netgi teko vaidmuo viename iš filmų apie agentą Jamesą Bondą. Sumontuotas ant tos pačios bazės kaip ir „Fiat 500“, jis buvo stilingas ir smagus vairuoti. Tačiau „Ford“ prisegė jam „pliusą“ ir... žavesys išgaravo. Tai – pigesnė alternatyva „Ford Fiestai“. Išskirtinumas paaukotas dėl praktiškumo. „Ford KA+“ gavo keturių cilindrų 1,2 l „Ti-VCT“ benzininius 70 AG ar 85 AG variklius, derinamus su standartine penkių laipsnių mechanine pavarų dėže. Anglies dvideginio į aplinką išskiriama 114 g/km, o degalų sąnaudos siekia 5 l / 100 km.„Ford KA+“ yra hečbeko arba sedano kėbulo.Ant „Ford“ nedidelių automobilių platformos sukonstruotas naujasis „Ford KA+“ yra hečbeko arba sedano kėbulo tipų, 5 durų, penkiavietis, jo bendras ilgis yra mažiau nei 4 metrai. KA+ yra šiek tiek trumpesnis nei „Fiesta“, bet 29 milimetrais aukštesnis. KA+ yra praktiškas kasdienis palydovas – 270 litrų bagažinės užtenka dviem dideliems lagaminams – santykiu 60:40 atlošiamos galinės sėdynės, o smulkiems daiktams susidėti visame salone patogiai įkurta net 21 daiktadėžė ar lentynėlė. „Ford Ka+“ hečbekas Lietuvoje kainuoja nuo 9999, o sedanas – nuo 10 763 eurų.