Ford Mustang
GAMINTOJOS PASTANGOMIS FORD MUSTANG PAGALIAU PASIEKĖ EUROPĄ.
Kas tai?
Smalsu, kodėl kam nors Lietuvoje turėtų būti įdomus didelis amerikinis sportinis automobilis? „Ford“ nusprendė ikoniškąjį FORD MUSTANG pritaikyti Senojo žemyno rinkai, todėl modelis turi ne tik modernesnę galinę pakabą, tačiau ir atkeliauja su nauju mažesniu 2,3 litro benzininiu „EcoBoost“ varikliu. Tiesa, norintys pajausti tikrąją FORD MUSTANG dvasią galės rinktis 5 litrų V8 motorą, o laisvės suteiks nukeliamas stogas, galimas abiejose komplektacijose.
Vairavimas
Europos automobilių matmenys gerokai kuklesni nei amerikinių, tad FORD MUSTANG gatvėse jausis kiek didokas kaip kupė. Dėl šios priežasties V8 variklį rekomenduojame išbandyti atviresnėse vietovėse, nes 100 km/val. greitį jis pasiekia per mažiau nei 5 sekundes. Žinoma, per tą laiką automobilis apdovanos riaumojimu ir virpesiu. Lietuvoje veikiausiai bus populiaresnis 2,3 litro benzininis agregatas su turbina – jis efektyvesnis ir priimtinesnis europiečiams. Modelio komforto zona bus ilgos kelionės ir tiesūs keliai, nes mustangas be pastangų ryja kilometrus. „Ford“ gerokai patobulino galinę pakabą, ir dabar modelis lengviau kontroliuojamas bei nuspėjamas. V8 taip pat tapo tolygesnis dėl jame sumontuoto lengvesnio alkūninio veleno. Entuziastai įvertins „Line Lock“ funkciją. Ši 15 sekundžių užblokuoja priekinius ratus, o galiniai gali suktis ir paskęsti baltame svylančių padangų debesyje. Nuostabu.
Interjeras
Viduje labai erdvu, tačiau „Audi TT“ demonstruojamos nepriekaištingos kokybės tikėtis neverta. Gale sėdintys turės kiek pasispausti – „Ford“ prioritetą skyrė didesnei bagažinei. Patartume rinktis sportines „Recaro“ sėdynes, nes jos ne tik suteikia stabilumo vairuotojui, bet ir įpučia gyvybės interjerui. Išskirtinumo viduje tikrai netrūksta. Nors neskirta daug dėmesio technologijoms ir jutikliniams ekranams, masyvi aliuminio apdaila, apvali pavarų perjungimo svirtis ir odos elementai kuria atpalaiduojančią atmosferą. Naujoji „Ford“ informacinė sistema išsiskiria ypatingu junglumu, tad gausite ir šio amžiaus pranašumų.
Nauda
FORD MUSTANG dar nebuvo parduodami oficialiuose Europos salonuose, bet mintis, kad už 36 500 eurų pagaliau galima įsigyti tikrą amerikietišką legendą, išties vilioja. Varikliai nebus taupūs. Net ir 2,3 litro „EcoBoost“ 100 km sunaudos apie 8 litrus benzino, o variantas su automatine pavarų dėže – dar daugiau. Būtent pastarosios nesiūlome rinktis, nes ji ne itin efektyvi. Bet juk jį pirksite nepaisydami degalų sąnaudų. Priežiūros išlaidos neturėtų būti didelės, nes modelis itin paprastas, palyginti su konkurentais.