HONDA CIVIC TYPE-R - TURBŪT ARŠIAUSIAS IR LABIAUSIAI LENKTYNIŲ TRASOMS TINKANTIS ŠIŲ LAIKŲ KARŠTASIS HEČBEKAS.
Kas tai?
HONDA CIVIC TYPE-R - karštasis hečbekas, kurio visi laukėme sulaikę kvapą. „Hondos“ inžinieriai puikiai suvokė, kad serijiniame modelyje iš atmosferinio 2 litrų motoro daugiau galios vargiai besukrapštysi, todėl jiems liko vienintelis variantas – prikabinti sraigę. Šis žemės drebėjimui prilygstantis sukrėtimas HONDA CIVIC TYPE-R pasaulyje paskelbė iki 8500 sūkių per minutę zvimbiančių variklių ir rėksmingų VTEC zonų eros pabaigą. Jie savo vietą užleido daugybę galios suteikiančiai turbokompresorių audrai. Tokio sprendimo rezultatas – karščiausias visų laikų „Civic“ hečbekas. Tiesą sakant, jei jis būtų dar karštesnis, taptų antra Saule ir sudegintų viską aplinkui.
Vairavimas
HONDA CIVIC TYPE-R dabar turbininis, bet išsaugojo svarbiausius atributus: mechaninę dėžę, riboto slydimo diferencialą, itin standžią pakabą ir gluminantį oro aptakų komplektą. „Civic“ nesispyriodamas gali skrieti greitkeliu, ir jam tai visai neblogai sekasi. Tačiau jis nuolatos primins, kad kur kas mieliau laiką leistų ten, kur apstu posūkių ir galima važiuoti „gazas – dugnas“ režimu. Jo ryžtas nenugalimas, o misija – bet kurį kelio ruožą įveikti kuo didesniu tempu. „Honda“ siūlo tik vieną transmisiją – mechaninę 6 pavarų dėžę. Nevyniosime žodžių į vatą: ji bene geriausia pasaulyje. Svirtis trumpa, perjungimai tikslūs, standūs ir fantastiškai greiti. Prie to pridėję unikaliai stiprius stabdžius ir kibią it smala priekinę ašį, gauname tikrą adrenalino gamybos mašiną. Jam patinka, kai griebi jį už kaklo ir gerai papurtai. Vis dėlto norėdamas išgauti viską, ką gali „Civic“, privalai žinoti, ką darai prie vairo.
Interjeras
Prie dviejų lygmenų prietaisų skydelio konstrukcijos ir dviejuose skystųjų kristalų ekranuose pateikiamos informacijos gausos bei painiavos teks priprasti. Visa kita atitinka įprastus „Civic“ hečbeko standartus: salonas erdvus ir praktiškas, viduje nesunkiai įsitaisys penki suaugę žmonės. Sportinės priekinės sėdynės – bene patogiausios iš montuojamų į tokio tipo automobilius. Nauja „Android“ pagrindu sukurta multimedijos sistema suteikia begalę individualizavimo galimybių. Iš vientiso aliuminio gabalo išskaptuotas trumputės pavarų svirties bumbulas neleidžia pamiršti, prie kokio žvėries vairo patekote. Tik pigokai atrodo vairą „puošiantys“ raudonos odos intarpai.
Nauda
Jis nėra toks kokybiškas ir nepalaužiamas kaip „Golf R“, bet suteikia visiškai kitokio kalibro pojūčių. HONDA CIVIC TYPE-R visuomet garsėjo patikimumu, ir šis naujasis turbininis motoras tobulintas pakankamai ilgai, kad nesuterštų gero pirmtako vardo. Netgi degalų sąnaudos pernelyg negąsdina – turėtumėt išsiversti su 10 l/100 km benzino.
VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Type-R“, „Type-R GT“
Varikliai Benzininis 2.0T 310 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4390, 1878, 1466
Garantija 3 metai, 100 000 km
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
HONDA CIVIC TYPE-R GT GT paketas „Civic“ padaro šiek tiek civilizuotesnį – gausite papildomas komforto ir saugumo sistemas.
Kaina 37 030 €
Galia 310 AG
Sukimo momentas 400 Nm
Degalų sąnaudos 7,3 l/100 km
CO2 170 g/km
0–100 km/val. per 5,7 sek.
Didžiausias greitis 270 km/val.
KONKURENTAI
„Volkswagen Golf R“ „Seat Leon Cupra 290“ „Ford Focus RS“
TG KORTA
Patinka japoniški gaminiai, bet norite ko nors dar greitesnio? Pasižvalgykit į naudotų „Nissan GT-R“ skelbimus.
KAINA
Nuo 35 480 € (2.0T 310 AG „Type-R“) iki 37 030 € (2.0T 310 AG „Type-R GT“)
VERDIKTAS 9/10
UŽ: išskirtinė išvaizda, pirmenybė teikiama vairavimo malonumui.
PRIEŠ: turboduobė galėtų būti mažesnė, kai kas pasiges gaivališko VTEC klyksmo.
Didingas karštasis hečbekas. „Honda“ pagamino geriausią visų laikų HONDA CIVIC TYPE-R.