„CIVIC“ TAPO PATRAUKLESNIS IR TECHNOLOGIŠKESNIS, TAČIAU CHARAKTERIO JAM TRŪKSTA.
Kas tai?
Kosmetinę operaciją patyręs devintos kartos „Civic“. Gavo naujus priekinius žibintus su šviesdiodžiais, performuotą priekinį buferį, pakeistą galinį sparną ir naują „Sport“ įrangos lygį.
Vairavimas
Varikliai vos trys – apatiški, tačiau ištikimi lyg sarginiai šunys: 1,4 ir 1,8 litro benzininiai motorai bei pajėgus ir fantastiškai taupus 1,6 litro dyzelis. Kelyje „Civic“ patogus ir užtikrintas, bet legendinių „Hondos“ valdymo ypatybių nesitikėkite.
Interjeras
Pagrindinė naujiena – jutiklinis ekranas su „Android“ operacine sistema ir programėlėmis. Salone naudojamos kokybiškos ir malonios liesti medžiagos, tačiau į dvi dalis padalytas prietaisų skydelis patiks ne visiems.
Nauda
Realios dyzelinio variklio sąnaudos neviršija 5 l/100 km. Gausiau sukomplektuotos versijos – brangios. O kitąmet Europoje pasirodys naujas, 10-os kartos, „Civic“ modelis.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Comfort“, „Elegance“, „Sport“, „Lifestyle“, „Executive“
Varikliai Benzininiai 1.4 100 AG, 1.8 142 AG; dyzelinis 1.6 120 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4300, 1770, 1470
Garantija 3 metai, 100 000 km
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
1.6 „i-DTEC Sport“ Kaina 36 401 €
Galia 120 AG
Sukimo momentas 320 Nm
Degalų sąnaudos 3,7 l/100 km
CO2 98 g/km
0–100 km/val. per 10,5 sek.
Didžiausias greitis 207 km/val.
KONKURENTAI
„Volkswagen Golf“ „Toyota Auris“ „Mazda 3“
TG KORTA
„Alfa Romeo Giulietta“ – kur kas seksualesnis, bet ne toks patikimas.
KAINA
Nuo 17 370 € iki 28 380 €
VERDIKTAS 7/10
UŽ: patikimi mechaniniai mazgai veiks ilgai. Vis dar nenusibodusi išvaizda.
PRIEŠ: brangesnis nei konkurentai, modelio karta artėja prie gamybos pabaigos.
„Civic“ nedega pirmtakų ugnele, tačiau yra tvirtas lyg granito uola.