ANAIPTOL NE PATS AZARTIŠKIAUSIAS, TAČIAU VIENAS RACIONALIAUSIŲ PASIRINKIMŲ.
Kas tai?
Atnaujintas miesto visureigių eros pradininkas. Radikalių pokyčių nėra, tik šiek tiek atšviežinta išorė, vidaus detalės ir mechanizmai po kapotu. Nieko pernelyg taisyti ir nereikėjo.
Vairavimas
Nė viena vairavimo ypatybė itin nedžiugina, bet ir neerzina. CR-V važiuoja užtikrintai ir rafinuotai. Į pensiją išleistą 2,2 litro dyzelinį motorą pakeitė galingesnis 1,6 litro „i-DTEC“ agregatas, kuris dabar derinamas su 9 laipsnių automatine dėže.
Interjeras
Kokybės pojūtis gali padaryti gėdos premium markėms – atrodo, kad viskas amžina. Nauja multimedijos sistema veikia„Android“ pagrindu, tad lengvai individualizuojama. Septynvietės versijos nėra, tačiau bagažinė – didžiulė ir praktiška.
Nauda
Rinkitės vieną iš dyzelinių variklių, nes benzininio sąnaudos mieste gali viršyti 12 l/100 km. CR-V visuomet vertintas antrinėje rinkoje ir, regis, naujasis modelis šią reputaciją pateisins.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Comfort“, „Elegance“, „Lifestyle“, „Executive“
Varikliai Benzininis 2.0 155 AG; dyzeliniai 1.6 120 AG, 1.6 160 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4570, 1820, 1685
Garantija 3 metai, 100 000 km
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„1.6 i-DTEC Lifestyle 4WD 9AT“ Kaina 35 990 €
Galia 160 AG
Sukimo momentas 350 Nm
Degalų sąnaudos 5,3 l/100 km
CO2 139 g/km
0–100 km/val. per 10 sek.
Didžiausias greitis 197 km/val.
KONKURENTAI
„Volkswagen Touran“ „Kia Sportage“ „Nissan X-Trail“
TG KORTA
Ką pagalvojate, pamatę CR-V? RAV4. Taigi...
KAINA
Nuo 24 780 € iki 40 200 €
VERDIKTAS 8/10
UŽ: bene kokybiškiausias interjeras segmente, rafinuotas važiavimas, talpa.
PRIEŠ: benzininis variantas negenda, tačiau yra apatiškas ir pernelyg rajus.
Pokyčiai – tik į naudą. Važiuoja vidutiniškai nuobodžiai, bet patikimas it senas šuo.