Meniu
Prenumerata

trečiadienis, balandžio 24 d.


Honda HR-V

ATGAIVINTAS MAŽOJO KROSOVERIO VARDAS „HONDAI“ PRANAŠAUJA SĖKMĘ.

Kas tai?

Po beveik dešimtmečio pertraukos į rinką sugrįžo HR-V pavadinimas. Nors naudoja naujosios kartos supermini „Jazz“ platformą, HR-V net 16 cm ilgesnis už „Nissan Juke“, o interjero erdve gali varžytis su „Qashqai“ ar „Mazda CX-5“, tad įsitaiso keistoje tuštumoje tarp mažųjų krosoverių ir didesniųjų C segmento atstovų. Japonijoje, kur jis žinomas „Vezel“ vardu, modelis siūlomas su visų ratų pavara, hibridine jėgaine ir dviejų sankabų automatu. Jūs nė vieno iš šių dalykų negausite. Tačiau galėsit rinktis atmosferinį benzininį arba turbininį dyzelinį variklį ir mechaninę arba CVT transmisiją (tik benzininiam motorui) bei tris įrangos lygius.

Vairavimas

Džiugu, kad „Honda“ nepasidavė „sportiškumo“ manijai ir pakabos nepavertė granito uola. Juk nė vienam tokio krosoverio pirkėjui nekils noras savaitgalį savo automobilį nusitempti į lenktynių trasą. Svarbiausia, kad HR-V rieda minkštai. Vairas neperteikia iš esmės jokios informacijos nuo kelio, bet yra lengvas ir tikslus. Nieko daugiau nedidelės šeimos transportui nereikia. Siūlome vengti benzininio varianto – energingai važiuojant, jis nepaliaujamai gergždžia, lyg į mėsmalę kas būtų pribėręs varžtų. Gaila, nes šis šaukštas deguto sugadina visą kitais atžvilgiais geros HR-V garso izoliacijos medaus statinę – jo salonas yra vienas tyliausių klasėje. Dyzelinis motoras – kita kalba. Jis tylus, taupus, puikiai suderintas su tobulai lengvai perjungiamas pavaras siūlančia transmisija ir užtikrintai traukia visame sūkių diapazone.

Interjeras

Čia kur kas erdviau, nei galėtum pamanyti, nužvelgęs automobilį iš išorės. Degalų bakas sumontuotas po priekine sėdyne – tai leido konstruktoriams padidinti bagažinę ir atgal atstumti galinę sėdynių eilę. Vietos čia dabar ne ką mažiau nei didžiajame brolyje CR-V. Viduje laukia įprastai nepriekaištinga „Hondos“ surinkimo kokybė ir malonios tiek akiai, tiek pirštams medžiagos. Ypač šauniai atrodo vientisas stiklinis klimato kontrolės prietaisų valdymo jutiklinis paviršius. Visos versijos, išskyrus pigiausią, gauna naująją „Hondos“ daugialypės terpės sistemą su 7 colių jutikliniu ekranu. Kadangi įdiegta „Android“ operacinė sistema, ją galima valdyti visai taip pat, kaip bet kurį išmanųjį telefoną.

Nauda

Apie „Hondos“ gaminių kokybę jau seniai sklando legendos. Neabejojame, kad HR-V nekels jokių rūpesčių pirmaisiais eksploatacijos metais ir išlaikys didelę išliekamąją vertę. Eksploatacijos išlaidos taip pat nebus didelės. Teoriškai dyzelinė versija gali pasitenkinti vos 4 l/100 km sąnaudomis, o benzininis automatas kur kas taupesnis už variantą su mechanine dėže – skirtumas siekia net 0,4 l/100 km (5,6 l ir 5,2 l).

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Comfort“, „Elegance“, „Executive“ Varikliai Benzininis 1.5 130 AG; dyzelinis 1.6 120 AG Matmenys I, P, A (mm): 4235, 1772, 1605 Garantija 3 metai, 100 000 km NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„1.5 Elegance Navi ADAS“ Jei galit susitaikyti su triukšmingu varikliu, gausit taupų, gana galingą ir gausiai įrengtą krosoverį, kuriame tilps visa šeima. Kaina 21 790 € Galia 130 AG Sukimo momentas 155 Nm Degalų sąnaudos 5,6 l/100 km CO2 130 g/km 0–100 km/val. per 10,7 sek. Didžiausias greitis 180 km/val.

KONKURENTAI

„Nissan Juke“ „Renault Kadjar“ „Mazda CX-3“

TG KORTA

Pageidaujate erdvės ir praktiškumo, nebūtinas dyzelinis variklis? „Honda“ gamina ir visiškai naują „Jazz“.

KAINA

Nuo 18 810 € (1.5 130 AG „Comfort“) iki 26 530 € (1.6 120 AG „Executive Navi ADAS“)  

VERDIKTAS 7/10

UŽ: interjero erdvė ir medžiagų kokybė, nuostabi mechaninė transmisija, taupūs varikliai. PRIEŠ: triukšmingas benzininis motoras, nėra VVR versijų, brangokas. Ne taip smagiai vairuojamas, kaip norėtume, bet viską atperka šaunus ir talpus salonas.
2017 01 01 12:00
Spausdinti