HYUNDAI i20 SIŪLO KOKYBIŠKĄ INTERJERĄ, SMAGŲ VAIRAVIMĄ IR GERĄ KAINOS BEI KOKYBĖS SANTYKĮ.
Kas tai?
Naujasis HYUNDAI i20 pasirodė ėmus atsigauti ekonomikai. Dabar kaip niekada anksčiau įmonių vadybininkams reikia mažų ir nebrangių automobilių, o finansiškai prakutę piliečiai pradėjo darytis į dar dažais kvepiantį transportą. Šis modelis, kaip ir kiti miesto mažyliai, pirkėjų užgaidas vykdo lyg praktikantas svajonių įmonėje. Jis talpus, taupus ir malonus vairuoti. Svarbiausia, kad surinkimo ir medžiagų kokybe automobilis nebenusileidžia tokiems rinkos kelrodžiams kaip „VW Polo“ ar „Škoda Fabia“. Taip pat jis atrodo kaip stipriai sumažinta „Tucson“ versija. Kas gali būti geriau nei mažas automobilis, panašus į SUV?
Vairavimas
Iki „Opel Corsos“ ir „Ford Fiestos“ suteikiamo vairavimo malonumo jam dar teks pasitempti, bet „Hyundai“ atliko puikų darbą, reguliuodama jo pakabą. Mažylis posūkiuose išlaiko stebėtiną standumą ir netampa barškučiu nelygiame kelyje. Į didesnį greitį HYUNDAI i20 reaguoja kiek nervingai, todėl teks atrasti subtilią efektyviai įveiktos kliūties ir tempo pusiausvyrą. Galima rinktis jau į raudonąją knygą įrašytą 1,4 litro atmosferinį motorą, kuris bus prognozuojamas ir paklusnus. Būtent dėl šios priežasties HYUNDAI i20 labai nuspėjamas mieste, nors yra lengvas. Variklis gali būti suporuotas su 4 laipsnių automatine pavarų dėže. Ji be kaprizų ir kartais gali pasirodyti, kad visą darbą atlieka net 7 pavarų automatas.
Interjeras
„Hyundai“ gerbėjai salone aptiks labai daug matytų elementų, todėl neturėtų kilti dvejonių, kad gamintoja savo mažiausiam modeliui bandė taupyti. Susidaro įspūdis, jog dizaineriai kurdami saloną šnairavo į „Volkswagen“ ar „Opel“ pusę, tad rezultatas džiugina. Kai kur plastikas labai kietas, bet šį trūkumą atperka šildomas vairas, puikios priekinės sėdynės ir antakį pakelti verčianti garso aparatūra. Nuostabą kelia keleiviams skirta erdvė gale, nes stogo linija nevers sėdėti susilenkus, o kojų nereikės pritrumpinti. Tiesa, aukštesni nei 185 cm vairuotojai pasiges keleta pozicijų žemiau galinčio nusileisti krėslo.
Nauda
Net ir atmosferinis variklis degalus naudos saikingai. Kaina prasidės nuo beveik 12 tūkst. eurų, tačiau vis tiek norėsis keleto papildomų žaisliukų. Laimė, papildomos įrangos katalogas neprimena Niujorko telefonų knygos, ir daug lėšų ieškoti nereikės. Būtina pabrėžti, kad taikoma penkerių metų garantija, todėl mažylis bus nebloga investicija. „Hyundai“ įrodė, kad vidutines pajamas gaunančiam žmogui prieinamas automobilis nebūtinai turi būti kaip „Teleloto“ išloštas bazinės komplektacijos barškutis be magnetolos.
VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Classic“, „Classic Plus“, „Comfort“, „Style“
Varikliai Benzininiai 1.0T 100 AG, 1.2 75 AG, 1.2 84 AG, 1.4 100 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4035, 1734, 1474
Garantija 5 metai
NCAP 4/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„1.4 Comfort“ 100 AG bus galingiausias variklis gamoje. 4 laipsnių automatinė pavarų dėžė savo darbą atliks taip, tarsi turėtų papildomus 3 dantračius.
Kaina 14 890 €
Galia 100 AG
Sukimo momentas 134 Nm
Degalų sąnaudos 5,3 l/100 km
CO2 122 g/km
0–100 km/val. per 11,6 sek.
Didžiausias greitis 184 km/val.
KONKURENTAI
„Škoda Fabia“ „Opel Corsa“ „Kia Rio“
TG KORTA
Prieš pirkdami, išbandykite „Kia Rio“. Kalbama, kad po skardomis jie beveik nesiskiria.
KAINA
Nuo 11 890 € (1.2 75 AG „Classic“) iki 15 890 € (1.4 100 AG „Style“)
VERDIKTAS 7/10
UŽ: optimaliai sureguliuota pakaba, mažos degalų sąnaudos ir puikus interjeras.
PRIEŠ: centrinėje dalyje esančios daiktadėžės kurtos paskubomis.
HYUNDAI i20 įrodė, kad vidutinį atlyginimą gaunančiam žmogui įperkamas automobilis neturi būti kuklus kaip laimėtas „Teleloto“.