KORĖJIEČIŲ VIZITINE KORTELE TAPĘS MODELIS DABAR DAR GALINGESNIS, PATOGESNIS IR TAUPESNIS.
Kas tai?
Atnaujintas „i40“ sedano ir universalo kėbulu kovą dėl Europos rinkos tęsia pasitelkęs modernius technologinius ginklus, o dar daugiau pirkėjų tikisi privilioti naujais varikliais ir patrauklia kainodara.
Vairavimas
Korėjietis itin smagiai skrodžia greitkeliais, o patobulinta daugiasvirtė pakaba, regis, išlygina visus gatvių nelygumus. Dirbti prie vairo neteks, nes vairuotojui talkins daugybė elektroninių pagalbininkų.
Interjeras
Salone, viename erdviausių klasėje, patogiai įsitaisys penki suaugusieji. Tačiau viduje revoliucinių perversmų neįvyko, daugoka plastiko. Dizaineriai praleido progą optimizuoti mygtukų skaičių.
Nauda
Nors konkurentai iš „Ford“ ir VW stovyklų vairuojami smagiau, „i40“ juos gerokai lenkia standartinės įrangos sąrašu ir kainomis. 525 litrų talpos bagažinė, atlenkus galines sėdynes, virs 1719 litrų palapine.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Classic“, „Comfort“, „Style“
Varikliai Benzininis 1.6 135 AG; dyzeliniai 1.7 116 AG, 1.7 141 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4775, 1815, 1470
Garantija 5 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„MY16 Wagon 1.7 CRDi“ Kaina 30 285 €
Galia 141 AG
Sukimo momentas 340 Nm
Degalų sąnaudos 4,7 l/100 km
CO2 123 g/km
0–100 km/val. per 11 sek.
Didžiausias greitis 200 km/val.
KONKURENTAI
„Ford Mondeo“ „Opel Insignia“ „Volkswagen Passat“
TG KORTA
Jeigu jūsų negąsdina ne tokių prestižinių markių ženkleliai, išbandykite „Kią Optimą“.
KAINA
Nuo 19 990 € iki 33 990 €
VERDIKTAS 8/10
UŽ: naujas 1,7 litro dyzelis ir 7 laipsnių automatas su dviguba sankaba – tobula pora. PRIEŠ: pernelyg lengvas vairas neperduoda visos informacijos nuo kelio. Atnaujintas vėliavnešys liudija Korėjos bendrovės ambicijas užkariauti Europą.