JIS GRĮŽTA SU SENUOJU VARDU, TAČIAU ATSINEŠA DAUG NAUJŲ TECHNOLOGIJŲ.
Kas tai?
„ix35“ teisių perėmėjas atkeliavo gavęs istorinį pavadinimą, o jo išvaizda primena „Santa Fe“. Juk nieko negali būti geriau, kai mažas automobilis primena didesnįjį brolį. Masyvios grotelės, galiniai LED žibintai, dideli ratai ir drąsios linijos yra tarsi „Lexus“ dizaino kalbos aidas, todėl „Tucson“ nepasimes eismo sraute. Akivaizdu, kad „Hyundai“ užsibrėžė aukštus tikslus. Tai iškart matyti vien peržiūrėjus penkių variklių asortimentą, o komplektacijų sąrašas svyruoja nuo itin kuklių modelių medžiaginiais salonais iki šviesia oda išmuštų ir ilgą saugumo sistemų sąrašą turinčių variantų. Taip pat jis gali būti varomas visais ratais, tad tarp konkurentų „Tucson“ žada užimti garbingą vietą.
Vairavimas
Automobilis ypač gerai sukonstruotas. Pakaba kelio nelygumų nemaskuoja, tačiau visas kliūtis modelis įveikia užtikrintai. Žinoma, bandydama vairuotoją apsaugoti nuo neigiamos kelio įtakos, gamintoja turėjo atimti dalelę vairavimo malonumo. Jis ganėtinai nenatūralus dėl kelio linijų išlaikymo sistemos, nes „Tucson“ kompiuteriai nuolat stengiasi, kad automobilis važiuotų per vidurį eismo juostos. Galima rinktis vairo stiprintuvo lygmenis, o „Sport“ režimas patiks mėgstantiems sunkesnį vairą. Benzininiai varikliai galios piką pasiekia tik aukštų sūkių zonoje, todėl mieste nebus itin judrūs. Lygiai ta pati situacija užmiestyje, kai reikia aplenkti kitus eismo dalyvius. Kartu su automatine dviejų sankabų pavarų dėže jie tik pasiūlo daugiau garso, bet ne galios. Dyzelinių agregatų ši problema nekamuoja, todėl jie puikiai veikia tiek mieste, tiek ilgesnėse kelionėse, o bet kuri pasirinkta pavarų dėžė svarios įtakos neturi.
Interjeras
Keletas salono fragmentų perimti iš „Santa Fe“, ir tai yra gerai. Kita vertus, modelio viduje dvelkia vokiška kokybe. Tiesa, pirmųjų komplektacijos pakopų salonai pasitinka kieto plastiko klodais, tačiau brangesnieji modeliai juos pranoksta su kaupu. Panoraminis stoglangis, gale atsilenkiančios sėdynės ir šviesus interjeras kuria prabangos pojūtį, nors tokia ypatybė šiame segmente nedažna. Gamintoja teigia, kad „Tucson“ bagažinės anga plačiausia iš visų kompaktinių SUV. Negana to, bagažinės dangtis atsidaro pats, kai vairuotojas prie jo pastovi kelias sekundes.
Nauda
Beveik visi modeliai turės visų varančiųjų ratų sistemą – kartu su 5 metų garantija tai yra pagirtinas sprendimas. Rinkitės dyzelinius motorus, nes jie ne tik labiau tinka šiam modeliui, bet ir padės taupyti degalus. Bazinėje komplektacijoje bus gausu šaunių dalykų, o „Premium“ nukels „Tucson“ į aukštesnį lygį.
VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Classic“, „Comfort“, „Style“, „Premium“
Varikliai Benzininiai 1.6 132 AG, 1.6T 177 AG; dyzeliniai 1.7 116 AG, 2.0 136 AG, 2.0 185 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4475, 1850, 1650
Garantija 5 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„2.0 CRDi Premium“ Gal ir ne pats kukliausias variantas, tačiau „Premium“ komplektacija stebėtinai gausi.
Kaina 31 990 €
Galia 136 AG
Sukimo momentas 373 Nm
Degalų sąnaudos 5,2 l/100 km
CO2 139 g/km
0–100 km/val. per 10,9 sek.
Didžiausias greitis 184 km/val.
KONKURENTAI
„Renault Kadjar“ „Kia Sportage“ „Nissan Qashqai“
TG KORTA
Nenorime sukelti abejonių, bet į Lietuvą ką tik atvažiavo naujutėlis „Kia Sportage“.
KAINA
Nuo 19 990 € (1.6 ISG 132 AG „Classic“) iki 37 990 € („2.0 CRDi“ 185 AG „Premium“)
VERDIKTAS 8/10
UŽ: naujai atrasta dizaino kalba, smulkmeniškai kokybiškas ir erdvus salonas.
PRIEŠ: pagalbinės sistemos gana įkyriai kišasi į vairuotojo darbą, o pigesnėse versijose daug plastiko.
Erdvus, solidus ir stilingas žingsnis į vis labiau konkurencingą sektorių.