ŠEIMOS HEČBEKAS VILIOJA NE TIK GARANTIJA, BET IR ATNAUJINTA IŠVAIZDA.
Kas tai?
Tai tas pats geras ir aplodismentų sulaukęs antros kartos „i30“, tik dabar išgyvenęs veido patempimo operaciją. Visiškai nesupyksime, jei to nė nebūsite pastebėję, bet jis atrodo kaip mažas „Santa Fe“.
Vairavimas
Per nugarą bėgančių skruzdėlyčių nesitikėkite, nes jis kurtas atlikti hečbeko pareigas. Pakaba puikiai sukonstruota, todėl automobilis važiuoja užtikrintai ir didesnių dramų nepateikia net nelygiose gatvėse.
Interjeras
Viduje viskas pagal „Hyundai“ tradicijas: kokybiška ir be kruopelytės originalumo. Mėlynas salono apšvietimas vienus žavės kaip Betliejaus žvaigždė, kitiems primins muzikinius centrus iš gilių 2000-ųjų.
Nauda
Jei norite „Turbo“ versijos, geriau rinkitės 1,6 litro dyzelinį motorą su dvigubos sankabos automatine pavarų dėže ir visa komplektacija. Sutaupysite 1000 eurų ir iš hečbeko gausite daugiau, nei tikėjotės.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Classic“, „Trend“, „Comfort“, „Turbo“
Varikliai Benzininiai 1.4 100 AG, 1.6 135 AG, 1.6T 186 AG; dyzeliniai 1.4 90 AG, 1.6 136 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4300, 1780, 1465
Garantija 5 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
1.6 CRDI „Comfort“ Kaina 20 590 €
Galia 136 AG
Sukimo momentas 300 Nm
Degalų sąnaudos 4,2 l/100 km
CO2 109 g/km
0–100 km/val. per 10,6 sek.
Didžiausias greitis 200 km/val.
KONKURENTAI
„Kia Cee’d“ „Mazda 3“ „Volkswagen Golf“
TG KORTA
Galite skirti daugiau lėšų? Rinkitės „Golf“ – dvasinį „i30“ mokytoją.
KAINA
Nuo 14 590 € iki 21 590 €
VERDIKTAS 7/10
UŽ: klausimų nekelianti kokybė, piniginės neskriaudžiantis komplektacijų sąrašas.
PRIEŠ: potyrių ištroškę vairuotojai liks nuliūdę, net jei ir pasirinks galingiausią „Turbo“ versiją.
Puikus azijietiškas troškinys, pakeičiantis jau atsibodusią europietiškų hečbekų sriubą.