Jaguar XF
NAUJASIS XF NEBĖRA PRABANGIŲ VOKIŠKŲ SEDANŲ ALTERNATYVA – TAI LYGIAVERTIS JŲ KONKURENTAS.
Kas tai?
Kertinis „Jaguar“ gamos akmuo, vidutinio dydžio premium segmento sedanas, laukinė katė, pasiruošusi vokiečiams kibti į gerkles. Naują „Jaguar“ dizaino erą pradėjo jo pirmtakas, tačiau savyje dar slėpė senojo „S-Type“ technologijas. Nors išvaizda primena ankstesnį XF ir mažesnįjį brolį XE, šis modelis visiškai naujas: jis gavo lengvasvorį kėbulą, pagamintą beveik iš aliuminio (75 proc.), ir važiuoklę, jį varo naujos kartos varikliai, o kompiuterinių technologijų čia ne mažiau nei „Google“ būstinėje.
Vairavimas
„Jaguar“ neketina atsisakyti sportiškumo dvasios, tačiau kelyje negali atsistebėti, kaip minkštai jis rieda. Pažangi galinė pakaba stebėtinai pavyzdingai išlygina asfalto nelygumus ir tuo pat metu suteikia įspūdingai žvitrų valdymą. Silpniausias 2 litrų turbininis dyzelinis „Ingenium“ šeimos motoras yra taupus ir švarus, bet pernelyg silpnas, kad galėtų atskleisti geriausias XF važiuoklės ypatybes, o 380 AG ir mechaninį kompresorių turintis benzininis V6 yra mielas, bet, deja, bus retas svečias keliuose. Mūsų rekomenduojamas pasirinkimas – 300 AG pasibalnojęs 3 litrų V6 dyzelinis variklis su dviem turbokompresoriais. Pasiekus 2000 sūkių ribą, jis dovanoja net 700 Nm sukimo momentą ir suteikia neprilygstamą trauką esant bet kokioms sąlygoms. Jis nė kiek nevibruoja, o degalų sąnaudos neviršija 9 l/100 km. Aštuonių pavarų automatui taip pat neturime jokių priekaištų.
Interjeras
Praėjo laikai, kai žodis „Jaguar“ reiškė ankštą saloną, pasenusias technologijas ir „Ford“ jungiklius bei mygtukus prietaisų skydelyje. Taip, čia vis dar galima užsisakyti lakuotą medį ir švelnią it pūkas odos apdailą, tačiau šis jagas mieliau jaučiasi padabintas šlifuoto aliuminio elementais. Už multimedijos valdymą nuo šiol atsakingas 8 arba 10,2 colio „InControl“ jutiklinis ekranas, o analoginius ciferblatus galima pakeisti didžiuliu TFT skystųjų kristalų ekranu. Dar viena maloni XF naujiena – kur kas didesnė erdvė viduje, ypač sėdintiems gale. „Jaguar“ įrodė, kad dailias kėbulo linijas įmanoma išlaikyti neaukojant keleivių komforto. Bagažinė, nors jos anga siauroka, yra viena talpesnių klasėje.
Nauda
Už pigiausią versiją prašoma 43 tūkst. eurų, o prabangiausios kaina laviruoja ant 70 tūkst. eurų ribos. Kadangi XF privalės grumtis su tokiais vadovų automobiliais kaip „Audi A6“, 5 serijos BMW ir E klasės „Mercedes“, „Jaguar“ tikina, kad išlaikymo sąnaudos ir išliekamoji vertė nenusileis teutonų konkurentams. Draudimo įmokos taip pat neprivers išspausti liūdesio ašaros, nes jis mažiau domina vagis.