MAŽIAUSIAS „JEEP“ ŠEIMYNOS NARYS NEDARO GĖDOS NEI BEKELĖJE, NEI MIESTE.
Kas tai?
Nors „Renegade“ turi amerikietiškas „Jeep“ priekines groteles, jis naudoja tą pačią platformą kaip „Fiat 500X“ ir yra pirmasis „Jeep“, gaminamas ne JAV.
Vairavimas
Tinkamai sukomplektuotas „Jeep“ gali įveikti išties rimtą bekelę. Tai jam padaryti padeda itin aukšta prošvaisa, dideli užvažiavimo ir nuvažiavimo kampai, trumpo perdavimo 9 laipsnių transmisija bei galimybė užblokuoti centrinį diferencialą ir nurodyti paviršių, kuriuo riedate.
Interjeras
Salone viskas tvirta ir spartietiška, tačiau jokiu būdu nenuobodu – interjerą pagyvina visur išmėtyti „Jeep“ giminės medį pabrėžiantys akcentai ir spalvoto plastiko detalės. Kubo formos kabina gana erdvi.
Nauda
Kampuotasis „Renegade“ gerokai brangesnis už itališką brolį, tačiau tikėtina, jog išlaikys didesnę vertę antrinėje rinkoje. Dyzeliniai agregatai ne patys tyliausi ar taupiausi pasaulyje, tad galite rinktis 170 AG benzininę jėgainę.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Longitude“, „Limited“, „Trailhawk“
Varikliai Benzininiai 1.4T 140 AG, 1.4T 170 AG, 1.6 110 AG; dyzeliniai 1.6 120 AG, 2.0 140 AG, 2.0 170 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4236, 1805, 1667
Garantija 2 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„2.0 MJet Limited 4WD Low“ Kaina 28 939 €
Galia 170 AG
Sukimo momentas 350 Nm
Degalų sąnaudos 5,9 l/100 km
CO2 155 g/km
0–100 km/val. per 8,9 sek.
Didžiausias greitis 196 km/val.
KONKURENTAI
„Škoda Yeti“ „Mini Countryman“ „Opel Mokka“
TG KORTA
„Subaru XV“, nors ne gražuolis, taip pat neišsigąs nei miškų, nei laukų keliukų.
KAINA
Nuo 19 148 € iki 30 149 €
VERDIKTAS 7/10
UŽ: žadą atimančios galimybės bekelėje, nauja 9 pavarų automatinė dėžė.
PRIEŠ: išvaizda primena vaikišką žaisliuką. Bekelei paruošta „Trailhawk“ versija – brangi.
Ar tai tikras „Jeep“? Taip, tai tikras „Jeep“. Itališkų genų nė su žiburiu nerasit.