Meniu
Prenumerata

penktadienis, balandžio 19 d.


Kia Cee'd

KIA CEE'D - BENE DAILIAUSIAS ŠIUO METU PARDUODAMAS ŠEIMOS HEČBEKAS ATNAUJINTAS TAPO DAR ŠAUNESNIS.

Kas tai?

Maloniai stebinantis korėjietiškas hečbekas. Ši modelio karta gaminama nuo 2012 m., tačiau pernai buvo atnaujinta. Pagrindinės išorės naujovės – neryškios, bet mielos akiai: nuo šiol pirkėjai gali įsigyti „GT Line“ versijas su keturis ledo kubelius primenančiais rūko žibintais ir dailiais ratlankiais, dėl kurių jis tampa kaip du vandens lašai panašus į galingiausią gamos GT modelį. Jei reikia papildomos praktiškumo dozės, rinkitės KIA CEE'D SW universalą. Jeigu vis dar gyvenate pasaulyje, kur žodis „Kia“ reiškia „pigus ir prastas“, turime jus nuvilti – KIA CEE'D nepasižymi nė viena iš šių ypatybių. Panašiai sukomplektuoti konkurentai vis dar yra brangesni, nes daugelį komforto įrangos „Kia“ siūlo standartiškai.

Vairavimas

Elgesys kelyje turbūt yra silpniausia KIA CEE'D pusė. Ne todėl, kad važiuoja prastai, bet dėl to, jog visais kitais aspektais yra toks šaunus. KIA CEE'D patogus ir rafinuotas, tačiau jam trūksta ugnelės, kurią spinduliuoja azartiškesni segmento atstovai. Atnaujinto hečbeko jėgainių gamą papildė turbininis benzininis 1 litro trijų cilindrų motoras. Siūlomos dvi jo versijos – 100 ir 120 AG, bet tik su mechanine dėže. Automatų mėgėjai neliks nuskriausti, nes senąją hidraulinę transmisiją dabar pakeitė 7 laipsnių dviejų sankabų DCT agregatas, komplektuojamas su kiek taupesniu 1,6 litro „CRDi“ dyzeliu arba tokio pat tūrio atmosferiniu benzininiu variantu.

Interjeras

Išmokę puikiai surinkti vidaus detales, „Kios“ konstruktoriai ėmė naudoti kokybiškesnes medžiagas. Niūroką ir pernelyg juodą interjerą pagyvina šen bei ten pamėtyti chromo akcentai ir juoda blizgi „Piano Black“ apdaila. Kai kur nosį iškiša kietokas plastikas, tačiau akių pernelyg nebado. Visos versijos turi šildomas priekines sėdynes ir vairaratį. Atnaujintas modelis gavo ir patobulintą navigacijos sistemą su „TomTom“ programine įranga, dabar galima užsisakyti prietaisų skydelį su dideliu LED ekranu. Tik klimato kontrolės valdymo blokas ir ekranėlis vis dar šviečia raudona spalva, primenančia prieš porą dešimtmečių naudotus „Casio“ laikrodžius.

Nauda

Standartinės įrangos gausa „Kia“ lenkia beveik visus varžovus (už navigacijos, klimato kontrolės sistemas ir galinio vaizdo kamerą reikia primokėti tik pigiausios versijos pirkėjams), o papildomų priedų kainos nesikandžioja. Siūloma užsisakyti net automatinio parkavimo funkciją, kurią naudojant automobilis pats įvažiuos į lygiagrečias ar statmenas stovėjimo vietas. Septynerių metų garantija leis be finansinių rūpesčių nuvažiuoti net iki 150 000 km, o pirmus trejus metus rida apskritai neribojama.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „LX Plus“, „EX Navi“, „GT Line“ Varikliai Benzininiai 1.0T 100 AG, 1.0T 120 AG, 1.4 100 AG, 1.6 135 AG; dyzeliniai 1.4 90 AG, 1.6 136 AG Matmenys I, P, A (mm): 4310, 1780, 1470 Garantija 7 metai, 150 000 km NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

1.0 „GT Line“ „GT Line“ siūlo visą svarbiausią komforto įrangą ir fantastišką kėbulo apdailą, o 1 litro variklio sąnaudos ne ką didesnės už dyzelinio varianto. Kaina 17 090 € Galia 120 AG Sukimo momentas 171 Nm Degalų sąnaudos 4,9 l/100 km CO2 115 g/km 0–100 km/val. per 11,1 sek. Didžiausias greitis 190 km/val.

KONKURENTAI

„Nissan Pulsar“ „Hyundai i30“ „Ford Focus“

TG KORTA

„Golf“ kainos vis dar gerokai aukštesnės. Galbūt verta rinktis pigesnį „Leon“?

KAINA

Nuo 14 690 € (1.4 100 AG „LX Plus“) iki 22 990 € (1.6 136 AG „GT-Line 7DCT“)  

VERDIKTAS 7/10

UŽ: daug automobilio už santūrią kainą. „Golf“ jaučia nejaukų kvėpavimą į nugarą... PRIEŠ: rinkoje yra dinamiškesnių pasiūlymų. Nuobodokai vairuojamas. Rimtas varžovas iš „Kios“ stovyklos, kovoje galintis atsilaikyti prieš kur kas labiau patyrusius ir pripažintus konkurentus.
2017 01 01 12:00
Spausdinti