„PICANTO“ YRA IŠBAIGTAS KŪRINYS IR RIMTAI NUSITEIKĘS SUSIREMTI SU VARŽOVAIS.
Kas tai?
Praktiškas, prieinamas ir neblogai sukomplektuotas „Picanto“ lipa ant kulnų Europoje pagamintiems konkurentams. Po to, kai 2015 m. atnaujintas, jis tai daro dar agresyviau.
Vairavimas
Lietuvoje galėsite rinktis iš automatinės ir mechaninės pavarų dėžės ir… viskas. 1,2 litro benzininis variklis jums tikrai nepadidins kraujospūdžio, bet bus geras mieste ir net leis išvažiuoti į greitkelį.
Interjeras
Viduje spalvinga ir, nors visi prietaisai primena žaisliukus, surinkimo kokybė maloniai stebina. Už tokią kainą jis nepretenduoja konkuruoti su „Fiat 500“, bet modelis žaismingumo nestokoja.
Nauda
Veikiausiai „Picanto“ per 7 metus nuvertės greičiau nei Rusijos rublis, tačiau per tiek laiko miesto gyventojas nenuvažiuos 150 000 kilometrų. Tai reiškia, kad visą tą laiką nereikės rūpintis dėl automobilio priežiūros.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai EX
Varikliai Benzininis 1.2 85 AG
Matmenys I, P, A (mm): 3595, 1595, 1480
Garantija 7 metai, 150 000 km
NCAP 4/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
1.2 EX AT Kaina 11 890 €
Galia 85 AG
Sukimo momentas 123 Nm
Degalų sąnaudos 5,6 l/100 km
CO2 130 g/km
0–100 km/val. per 13,7 sek.
Didžiausias greitis 163 km/val.
KONKURENTAI
„Hyundai i10“ „Ford Ka“ „Fiat Panda“
TG KORTA
„Suzuki Swift 4 x 4“ yra brangesnis, tačiau varomas visais keturiais ratais, be to, šiek tiek pašėlęs.
KAINA
Nuo 10 890 € iki 11 890 €
VERDIKTAS 6/10
UŽ: neįtikėtinai subrendęs ir prieinamas penkiaduris mažylis.
PRIEŠ: išvaizda smarkiai prasilenkia su emocija vairuojant, o miesto automobiliai privalo džiuginti.
Dar vienas žvilgantis medalis „Kiai“ į atlapą už bandymą užkariauti Europą.