NET PO PLASTINĖS VEIDO OPERACIJOS JIS LIKO TOKS PAT BLANKUS, NORS IR GERIAUSIAS UŽ TOKIĄ KAINĄ.
Kas tai?
„Kia Rio“ visada pavydžiai žvelgs į segmento lyderius. Vis dėlto šie vargu ar bus pranašesni kainos ir kokybės santykio lenktynėse. Dabar modelis atnaujintas ir yra pasiryžęs atsigriebti už prarastus metus.
Vairavimas
Vairavimo malonumas nenukenčia dėl mažos kainos, tačiau šypsenomis posūkiuose „Rio“ neapdovanos. Vis dėlto „Kia“ niekada ir nebandė apgauti, kad modelis skirtas entuziastams. Variklių pasirinkimas turėtų patenkinti daugelio skonį.
Interjeras
Suporuokite vokišką nuovokumą su japoniška surinkimo kokybe ir gausite „Rio“ interjerą. Jis erdvus, komfortiškas ir gerai suręstas. Beje, norėdami taip jaustis, turėsite užnugaryje palikti pigiausios komplektacijos modelius.
Nauda
Akivaizdu – ieškote praktiškumo, todėl rinkitės 1,1 litro dyzelinį variantą. Jis neperkops 3,8 l/100 km ribos, o, atsižvelgiant į 7 metų garantiją, tai tikrai racionalus sprendimas.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „LX Plus“, EX, „Urban Active LX Plus“, „Urban Active EX“
Varikliai Benzininiai 1.2 85 AG, 1.4 109 AG; dyzeliniai 1.1 75 AG, 1.4 90 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4045, 1720, 1455
Garantija 7 metai, 150 000 km
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„1.1 CRDi LX Plus MT“ Kaina 14 090 €
Galia 75 AG
Sukimo momentas 180 Nm
Degalų sąnaudos 3,8 l/100 km
CO2 99 g/km
0–100 km/val. per 16 sek.
Didžiausias greitis 160 km/val.
KONKURENTAI
„Hyundai i20“ „Ford Fiesta“ „Honda Jazz“
TG KORTA
Nieko geriau už tokius pinigus negausite, nebent užsuktumėte į „Dacios“ saloną.
KAINA
Nuo 11 990 € iki 15 690 €
VERDIKTAS 6/10
UŽ: mažylis puikiai atlieka jam patikėtas užduotis ir už tai daug neprašo.
PRIEŠ: jis toks beveidis, kad aplinkiniai greičiausiai nepastebės, jog persėdote į naują automobilį.
„Rio“ bus protingai pamatuotas pirkinys. Nuobodus, bet vertas kiekvieno cento.