Meniu
Prenumerata

sekmadienis, lapkričio 24 d.


Kia Sorento

TREČIAS KARTAS NEMELUOJA. ŠĮ TEIGINĮ PATVIRTINTI PASIRYŽĘS DIDYSIS „SORENTO“.

Kas tai?

Trečias korėjiečių mėginimas sukurti prabangų, europiečių skoniui įtinkantį visureigį. Anksčiau sumanęs viename sakinyje pavartoti žodžius „Kia“ ir „premium“ būtum buvęs pripažintas nepakaltinamu, o dabar tokią padėtį pasišovė ištaisyti naujasis „Sorento“ SUV. Jis nepasidavė mažinimo tendencijoms ir išsitempė į ilgį bei plotį. Bendras automobilio ilgis padidėjo 95 mm, iki 4780 mm, jis tapo platesnis ir labiau prigludo prie žemės. Nurėžus kelis milimetrus nuo stogo linijos ir pridėjus dar išraiškingesnį priekinės dalies dizainą, kelyje SUV atrodo kur kas užtikrinčiau.

Vairavimas

Mūsų rinkoje naujasis „Sorento“ siūlomas tik su viena jėgaine ir transmisija – jau pažįstamu 2,2 litro, 4 cilindrų, 200 AG dyzeliniu motoru bei šešių pavarų automatine dėže. Šis tandemas neprivers vairuotojo širdies daužytis smarkiau ir į venas nepripumpuos adrenalino, bet jam patikėtą užduotį – išjudinti beveik dvi tonas sveriantį septynvietį visureigį – atliks pernelyg nesispyriodamas. Pasiekęs aukštus sūkius šis „CRDi“ variklis ima ne itin maloniai tarškėti, todėl geriausia važiuoti ramiai ir išnaudoti anksti pasiekiamą net 450 Nm sukimo momentą. „Sorento“ stebėtinai paklusniai rieda gruoblėtais keliais. Smagiausia, kad aukšto profilio padangos užgesina aštriausias duobes ir styrančius kanalizacijos šulinių dangčius, o geresnė garso izoliacija neleidžia bumbtelėjimams prasiskverbti į saloną. Tik elektromechaninis vairo stiprintuvas vis dar veikia taip, lyg su ratais būtų sujungtas telegrafo laidais.

Interjeras

Išsirinkti naują „Sorento“ prekybos salone bus itin paprasta, nes mūsų rinkoje siūlomos tik dvi komplektacijos su penkiomis arba septyniomis sėdimomis vietomis. Pigesnią versiją pavadinti „bazine“ neapsiverčia liežuvis, nes joje yra tokie atributai kaip beraktė atrakinimo ir užvedimo sistema, odinės šildomos sėdynės (vairuotojo – reguliuojama elektra), navigacijos sistema, galinio vaizdo kamera ir į mažiausius laisvus tarpelius įsisprausti padėsianti automatinio parkavimo sistema. TX versijos pirkėjai galės mėgautis tokiais komforto elementais kaip vėdinamos priekinės sėdynės, šildomas vairas, radaro kontroliuojama greičio palaikymo sistema ir milžiniškas panoraminis stoglangis.

Nauda

Septynių vietų versija, užtikrintai teiks šeimos miniveno, kur tilps visi jūsų rakandai, paslaugas. Visų ratų pavara neprilygsta tikrų rėminių visureigių, bet leis be didesnio vargo nuriedėti iki miške tyvuliuojančio ežero ir kartu nusitempti nedidelį katerį. Žinoma, viena didžiausių „Kios“ vilionių yra ta 7 metų garantija – ji sumažins automobilio nuvertėjimą antrinėje rinkoje.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „EX Comfort pack“, EX, TX Varikliai Dyzelinis 2.2 200 AG Matmenys I, P, A (mm): 4780, 1890, 1685 Garantija 7 metai, 150 000 km NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„2.2 CRDi EX 7“ EX versija gauna reguliuojamo aukščio pakabą, 360 laipsnių apžvalgos kameras, 19 colių ratus ir panoraminį stoglangį. Kaina 46 990 € Galia 200 AG Sukimo momentas 450 Nm Degalų sąnaudos 5,7 l/100 km CO2 149 g/km 0–100 km/val. per 9,6 sek. Didžiausias greitis 203 km/val.

KONKURENTAI

„Hyundai Grand Santa Fe“ „Land Rover Discovery Sport“

TG KORTA

Norit neprilygstamo važumo? Už panašią kainą jau galit dairytis į „Land Cruiser“ pusę.

KAINA

Nuo 39 990 € (2.2D 200 AG „EX Comfort pack“) iki 46 990 € (2.2D 200 AG EX 7)  

VERDIKTAS 7/10

UŽ: žavūs apdarai puošia praktišką ir erdvų automobilį. Korėjietiškas kelių laivas. PRIEŠ: tik viena jėgainė ir pavarų dėžė, markės įvaizdis dar neatitinka premium segmento. Neišsigąskit nemažos kainos – naujasis „Sorento“ sąžiningai atidirba už kiekvieną sumokėtą centą.
2017 01 01 12:00
Spausdinti