Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, kovo 28 d.


Kia Sportage

KETVIRTA KORĖJIEČIŲ SUV KARTA PRIVALO BŪTI „KIOS“ MOTINA MAITINTOJA.

Kas tai?

Be konkurencijos svarbiausias „Kios“ modelis. Ankstesnė versija sudarė daugiau nei ketvirtadalį visų parduodamų gamintojos automobilių pyrago, ir ši ketvirta karta negali nuvilti. Konstruktoriai ir dizaineriai paplušėjo iš peties – net labiausiai nepatyrusi akis pastebės, kad tai visiškai naujas automobilis. Tik tas „tigro nosies“ ir žibintų derinys mums primena nustebusį varliagyvį. Naujos konstrukcijos kėbulas leido padidinti ratų bazę (ir keleivių erdvę), „Sportage“ gavo naują turbininį benzininį variklį su dviejų sankabų transmisija ir pajėgesnes, taupesnes bei tylesnes dyzelines jėgaines. Pirmą sykį siūloma „GT Line“ modifikacija, jau pažįstama iš „Cee’d“ hečbeko.

Vairavimas

„Sportage“ važiuoja nuobodokai, bet užtikrintai. Nauja vairo sistema bei gerokai patobulinta pakaba kelyje suteikia ramybės ir tolygumo jausmą. Silpniausias 1,6 litro atmosferinis motoras tiks tik patiems neišrankiausiems – jam trūksta energingumo ir traukos. Norit galios ir taupumo? Jūsų paslaugoms – gerokai atnaujintas 2 litrų 185 AG ir 400 Nm dyzelis. Šis motoras išsprendė pagrindinę pirmtako problemą ir dabar kur kas mažiau triukšmauja. Benzininių jėgainių gerbėjai galų gale sulaukė turbininio varianto – iš sportiškojo GT perimto 1,6 litro 177 AG ir 265 Nm agregato. Išskirtinai su šiuo varikliu poruojama dviejų sankabų 7 pavarų DCT transmisija veikia kur kas vangiau nei konkurentų gaminiai. Jei planuojate nuvažiuoti nuo praminto kelio, su galingesniais benzininiais ir dyzeliniais varikliais siūlomos visų varančiųjų ratų sistemos.

Interjeras

Šiuo atžvilgiu „Sportage“ yra lyg mažesnė septynviečio „Sorento“ versija. Jei tikitės X3 ar Q5 lygio prabangos ir medžiagų kokybės, skaudžiai nusivilsit, tačiau salone nerasit nieko, kas įžeistų jumyse slypintį estetą. Dažniausiai liečiami ir matomi paviršiai – minkšti, tačiau spalvų gama galėtų būti įvairesnė. Priklausomai nuo versijos, gausit odines šildomas ir vėdinamas sėdynes, aiškų ir ryškų, lengvai valdomą 7 arba 8 colių jutiklinį ekraną su „TomTom“ navigacija, kur kas solidesnio dizaino centrinę konsolę, belaidę išmaniojo telefono įkrovimo technologiją ir elektra valdomą bagažinės dangtį.

Nauda

Naujasis „Sportage“ šiek tiek brangesnis už trečios kartos atstovą – bazinės versijos kaina ūgtelėjo tūkstančiu eurų, o brangiausia modifikacija „GT Line TX“ su visa įmanoma įranga, galingiausiu dyzeliniu motoru, VVR pavara ir automatine transmisija kišenę paplonins net 35 490 eurų. Nereikia pamiršti, kad gamintojos atstovai jūsų pirkiniu rūpinsis net 7 metus – tiek galioja oficiali garantija.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai LX, „LX Plus“, EX, „GT Line“, „GT Line Plus“, „GT Line TX“ Varikliai Benzininiai 1.6 132 AG, 1.6T 177 AG; dyzeliniai 1.7 115 AG, 2.0 136 AG, 2.0 185 AG Matmenys I, P, A (mm): 4480, 1855, 1635 Garantija 7 metai, 150 000 km NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

1.6T „GT Line“ Visų ratų pavara, tylus benzininis motoras ir dailaus dizaino „GT-Line“ komplektacija – pergalingas „Sportage“ derinys. Kaina 26 490 € Galia 177 AG Sukimo momentas 265 Nm Degalų sąnaudos 7,5 l/100 km CO2 175 g/km 0–100 km/val. per 9,1 sek. Didžiausias greitis 201 km/val.

KONKURENTAI

„Hyundai Tucson“ „Nissan Qashqai“ „Renault Kadjar“

TG KORTA

Išmėginkite pigią japonišką alternatyvą – „Suzuki S-Cross“.

KAINA

Nuo 17 990 € (1.6 132 AG LX) iki 35 490 € (2.0 185 AG „GT Line TX“)  

VERDIKTAS 7/10

UŽ: išskirtinė išvaizda, gausi saugumo ir komforto įranga, itin gera garso izoliacija. PRIEŠ: vangokas DCT automatas, nevažiuoja taip dinamiškai, kaip atrodo. Nesugalvojame priežasčių, kodėl „Sportage“ negalėtų vėl tapti lietuvių numylėtiniu.
2017 01 01 12:00
Spausdinti