Meniu
Prenumerata

šeštadienis, balandžio 20 d.


Land Rover Discovery Sport

„FREELANDER“ PAKEITĖ PAVADINIMĄ IR TAPO VIENU GERIAUSIŲ SUV KLASĖJE.

Kas tai?

Šis prabangus angliškas vidutinio dydžio SUV galėjo tapti trečios kartos „Freelander“, tačiau buvo pakrikštytas didesnio giminaičio „Land Rover Discovery“ vardu su papildomu žodeliu „Sport“. Jis kurtas ant „Evoque“ važiuoklės ir gavo visiškai naują galinę pakabą, kad pirkėjams būtų galima pasiūlyti trečią sėdynių eilę. Šiam modeliui jau pasirodžius prekyboje, senstelėjęs 2,2 litro dyzelinis motoras pakeistas moderniu dvilitriu turbininiu dyzeliu.

Vairavimas

Naujas dyzelinis variklis tikrai puikus. Jo varomas „Sport“ tapo tikru premium SUV klasės atstovu, o ne vienatūriu visureigio formų kėbulu. Apgailestaujame, bet tie, kam teko sena dyzelio versija, turėtų jaustis likimo nuskriausti. Motorų pasirinkimas skurdus – 2 litrų 150 ar 180 AG dyzelinis arba 2 litrų 241 AG benzininis. Rekomenduojame 9 laipsnių automatinę pavarų dėžę, bet prakutę Suvalkijos ūkininkai užsisakys 6 pavarų mechaninę, kuri 2300 eurų pigesnė. „Sport“ siūlomas tik visais varančiaisiais ratais, tarsi norint pabrėžti, kad jam nėra neįveikiamos bekelės. Be abejo, yra, tačiau į tokią klampynę joks sveiko proto žmogus nelįs. Ateityje pasirodys tik priekiniais ratais varoma versija, kuri džiugins mažesniais skaičiais kainoraštyje, bet bus sunku rasti pasiteisinimą, kodėl iškastravote beveik neribotomis galimybėmis bekelėje išsiskiriantį automobilį. Dėl apdulkėjusių batų susinervinantiems miesto dabitoms labiau tinka „Evoque“.

Interjeras

Sėskime vidun. Prietaisų skydelio linijos atkartoja brangesniųjų „Range Rover“ modelių siluetus ir primena „Evoque“. Tačiau šis gerokai stilingesnis, nors buvo atnaujintas kiek anksčiau. Bet iš principo viskas atrodo gerai: turime firminį britišką ratuką pavarų dėžei valdyti, prabangos jausmą sustiprina dailiai susiūti odos intarpai ir chromo elementai, kurie visiškai nedera su kieto plastiko detalėmis centrinėje konsolėje. Ech! Ant septynvietės versijos galinių sėdynių įsitaisę bendrakeleiviai nebus laimingiausi žmonės pasaulyje, tačiau antroje eilėje erdvu. Nuleidus atlošus bagažinės tūris padidėja nuo 480 iki 689 litrų.

Nauda

„Freelander“ Lietuvoje negalėjo pasigirti vairuotojų meile, bet naujasis „Land Rover Sport“ turi istorinį šansą pakeisti savo reputaciją. Pigiausias modelis kainuoja 39..., atsiprašome, 36 700 eurų, o jo pavaras reikės perjunginėti pačiam (abejojame, ar atsiras daug norinčių tai daryti). SE įrangos lygis atitiks visų poreikius ir suteiks tai, ko galbūt pasigestumėte pasirinkę pigiausią „Pure“ versiją, – slankiojančias antros eilės sėdynes, dviejų zonų klimato kontrolės sistemą, navigaciją, 10 garsiakalbių ir keletą smulkmenų, puošiančių tiek automobilio vidų, tiek išorę.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Pure“, SE, HSE, „HSE Luxury“ Varikliai Benzininis 2.0T 241 AG; dyzeliniai 2.0 150 AG, 2.0 180 AG Matmenys I, P, A (mm): 4599, 2069, 1724 Garantija 3 metai, 100 000 km NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

2.0 TD4 SE SE komplektacijoje yra viskas, ko iš tiesų reikia. Tik nepamirškite 9 laipsnių automato. Kaina 45 700 € Galia 180 AG Sukimo momentas 430 Nm Degalų sąnaudos 5,3 l/100 km CO2 139 g/km 0–100 km/val. per 8,9 sek. Didžiausias greitis 188 km/val.

KONKURENTAI

„Audi Q5“ BMW X3 „Hyundai Santa Fe“

TG KORTA

Norite visų varančiųjų ratų teikiamo saugumo, bet nenuvažiuosite nuo kelio? Jums reikia „BMW 320d Touring xDrive“.

KAINA

Nuo 36 700 € (2.0 150 AG „TD4 Pure“) iki 57 100 € (2.0 241 AG „Si4 HSE Luxury“)  

VERDIKTAS 8/10

UŽ: neribotos galimybės bekelėje, akį traukiantis dizainas. PRIEŠ: mažas variklių pasirinkimas, ne pati patraukliausia kaina. Vienas geriausių modelių klasėje, naujas motoras prideda karmos taškų.
2017 01 01 12:00
Spausdinti