„LEXUS“ KLASIKINIO SPORTINIO SEDANO RECEPTĄ PAGARDINO ATMOSFERINIO V8 PIPIRAIS.
Kas tai?
Japonų atsakymas teutonams iš M, RS ir AMG stovyklų. GS F pasitelkia tradicinę sportinių sedanų formulę – piktos, bet ne plevėsiškos kėbulo linijos, didelis atmosferinis V8 motoras priekyje ir galiniai varantieji ratai.
Vairavimas
GS F naudoja tą patį 5 litrų 471 AG motorą kaip ir kupė RC F. Jis nuostabus – dirba švelniai it šilkas. Fiksuoto standumo amortizatoriai gana minkšti, o važiuoklė aštri, bet nekratanti.
Interjeras
Salonas pernelyg nesiskiria nuo civilinės GS versijos – jis absurdiškai kokybiškas ir prašmatnus, tik su daugiau alkantaros odos bei anglies pluošto apdailos elementų. Didelis multimedijos sistemos ekranas valdomas painiai.
Nauda
Galingasis F modelis net 40 tūkst. eurų brangesnis už 345 AG turinčią „450h“ modifikaciją, tad ir nuvertės kur kas labiau. Vis tiek jį verta rinktis vien dėl retenybe tampančio atmosferinio motoro.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Executive“, „Luxury“
Varikliai Benzininis 5.0 471 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4915, 1840, 1440
Garantija 3 metai, 100 000 km
NCAP nežinoma
MŪSŲ PASIRINKIMAS
„GS F Luxury“ Kaina 107 390 €
Galia 471 AG
Sukimo momentas 528 Nm
Degalų sąnaudos 11,2 l/100 km
CO2 260 g/km
0–100 km/val. per 4,6 sek.
Didžiausias greitis 270 km/val.
KONKURENTAI
BMW M5 „Audi RS6“
TG KORTA
Už tokią kainą galite paieškoti naudotos „Porsche Panameros GTS“ – jos variklis taip pat atmosferinis V8.
KAINA
Nuo 103 220 € iki 108 620 €
VERDIKTAS 7/10
UŽ: mielas ausiai didelio tūrio atmosferinio V8 gaudesys, gausi standartinė įranga.
PRIEŠ: silpnesnis nei kiti tiesioginiai konkurentai, automatas kartais snūduriuoja.
Nors GS F nėra pats dinamiškiausias sportinis sedanas, jis greitas, subalansuotas ir įtraukiantis.