Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, lapkričio 21 d.


Lexus GS F

„LEXUS“ KLASIKINIO SPORTINIO SEDANO RECEPTĄ PAGARDINO ATMOSFERINIO V8 PIPIRAIS.

Kas tai?

Japonų atsakymas teutonams iš M, RS ir AMG stovyklų. GS F pasitelkia tradicinę sportinių sedanų formulę – piktos, bet ne plevėsiškos kėbulo linijos, didelis atmosferinis V8 motoras priekyje ir galiniai varantieji ratai.

Vairavimas

GS F naudoja tą patį 5 litrų 471 AG motorą kaip ir kupė RC F. Jis nuostabus – dirba švelniai it šilkas. Fiksuoto standumo amortizatoriai gana minkšti, o važiuoklė aštri, bet nekratanti.

Interjeras

Salonas pernelyg nesiskiria nuo civilinės GS versijos – jis absurdiškai kokybiškas ir prašmatnus, tik su daugiau alkantaros odos bei anglies pluošto apdailos elementų. Didelis multimedijos sistemos ekranas valdomas painiai.

Nauda

Galingasis F modelis net 40 tūkst. eurų brangesnis už 345 AG turinčią „450h“ modifikaciją, tad ir nuvertės kur kas labiau. Vis tiek jį verta rinktis vien dėl retenybe tampančio atmosferinio motoro.

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Executive“, „Luxury“ Varikliai Benzininis 5.0 471 AG Matmenys I, P, A (mm): 4915, 1840, 1440 Garantija 3 metai, 100 000 km NCAP nežinoma

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„GS F Luxury“ Kaina 107 390 € Galia 471 AG Sukimo momentas 528 Nm Degalų sąnaudos 11,2 l/100 km CO2 260 g/km 0–100 km/val. per 4,6 sek. Didžiausias greitis 270 km/val.

KONKURENTAI

BMW M5 „Audi RS6“

TG KORTA

Už tokią kainą galite paieškoti naudotos „Porsche Panameros GTS“ – jos variklis taip pat atmosferinis V8.

KAINA

Nuo 103 220 € iki 108 620 €  

VERDIKTAS 7/10

UŽ: mielas ausiai didelio tūrio atmosferinio V8 gaudesys, gausi standartinė įranga. PRIEŠ: silpnesnis nei kiti tiesioginiai konkurentai, automatas kartais snūduriuoja. Nors GS F nėra pats dinamiškiausias sportinis sedanas, jis greitas, subalansuotas ir įtraukiantis.
2017 01 01 12:00
Spausdinti