Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, lapkričio 21 d.


Lexus GS

„LEXUS GS“, NET IR NETURĖDAMAS DYZELINIO VARIKLIO, DAR LABIAU PRIARTĖJO PRIE SEGMENTO LYDERIŲ.

Kas tai?

Japonų bandymas įkelti koją į prabangių vidutinio dydžio, vadovams skirtų modelių rinką, kurioje nuo neatmenamų laikų karaliauja Senojo žemyno atstovai. Suprasdama, kad varžovų jų pačių aikštelėje tradiciniais ginklais įveikti nepavyks, „Lexus“ nusprendė smogti iš flango. Atrodytų, pradžia – nekokia. „Lexus“ nesiūlo nei dyzelinių variklių, nei visų varančiųjų ratų sistemų, nei universalo kėbulo, t. y. dalykų, kurie nė per plauką neatsiejami nuo šio segmento. Tačiau japonai pirkėjus vilioja pažadais apie ekonomiją, tylą, kokybę ir nė vienu iš šių atžvilgių nenuvilia. Atnaujintas GS tapo vienu labiausiai išsiskiriančių modelių mūsų keliuose.

Vairavimas

Iki šiol buvo vos dvi GS versijos – į įmonių parkus nutaikyta „300h“ ir privatiems pirkėjams skirta „450h“. Kaip jau turbūt supratote, GS arkliukas yra hibridinės technologijos. „300h“ turi 2,5 litro 4 cilindrų benzininį variklį su elektros motoru, o „450h“ – didesnį 3,5 litro V6 ir elektros pavarą. Galingesnė versija iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,9 sekundės ir išties nusipelno sportinio sedano titulo. Neseniai atnaujintas GS gavo ir trečią jėgainę – turbininį benzininį 2 litrų 241 AG motorą, kuris poruojamas su tradicine automatine pavarų dėže (hibridiniai variantai turi „e-CVT“ transmisiją). Į visus modelius montuojami adaptyvieji pakabos komponentai, o į „F Sport“ versiją – dar ir kintamojo perdavimo vairo stiprintuvas bei galinių vairuojamųjų ratų sistema.

Interjeras

Viduje „Lexus“ tviska lyg ką tik sprogusi supernova. Interjeras padarys įspūdį net didžiausiam snobui europiečiui. Vakarietiška prabanga čia dera su japonišku racionalumu, o salone dominuoja atnaujintas milžiniškas 12,3 colio ekranas, kuris valdomas intuityviau ir paprasčiau nei kai kuriuose kituose „Lexus“. Medžiagų kokybė ir surinkimo tikslumas verčia nutįsti seilę. Nereikia nė sakyti, jog „Lexus“ siūlo itin gausią standartinę ir dar gausesnę papildomą įrangą. Priešingai nei vokiečiai, kurių pasirenkamos įrangos sąrašas dažnai primena telefonų knygą, japonų bendrovė viską patogiai sukrauna į paketus, o klientui tereikia pasirinkti vieną iš penkių įrangos versijų. Mažiau galvos skausmo.

Nauda

Dyzelio nėra ir nebus, tačiau taupiesiems „Lexus“ siūlo benziną siurbčiojantį „300h“ hibridą. Pasak gamintojos, silpnesnė versija pasitenkina vos 4,4 l/100 km sąnaudomis ir yra ekologiškesnė už taupiausią BMW dyzelį. Prie to pridėjus „Lexus“ patikimumo reputaciją, didelę išliekamąją vertę ir fantastišką priežiūrą atstovų salonuose bei servisuose, gaunamas pergalingas receptas nebijantiems nukrypti nuo vokiškųjų normų.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Comfort“, „Comfort Plus“, „Executive“, „Luxury“, „F Sport S“ Varikliai Benzininis 2.0T 241 AG; hibridiniai 2.5 223 AG, 3.5 345 AG Matmenys I, P, A (mm): 4850, 1840, 1470 Garantija 3 metai, 100 000 km NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„450h F Sport S“ Taip, jis brangus, bet, priešingai nei „300h“, bent jau greitas. „F Sport“ apdaila dar labiau pagalanda aštrias linijas. Kaina 72 370 € Galia 345 AG Sukimo momentas 345 Nm Degalų sąnaudos 6,1 l/100 km CO2 141 g/km 0–100 km/val. per 5,9 sek. Didžiausias greitis 250 km/val.

KONKURENTAI

„Audi A6“ 5 serijos BMW „Jaguar XF“

TG KORTA

Norite prabangaus hibrido ir išsiskirti iš minios? Tokią galimybę suteikia naujasis DS 5.

KAINA

Nuo 48 530 € (2.5H 223 AG „Comfort“) iki 73 610 € (3.5H 345 AG „F Sport S“)  

VERDIKTAS 8/10

UŽ: nepriekaištinga kokybė ir tyla važiuojant, unikalus patikimumas. PRIEŠ: nėra nei universalo, nei visų varančiųjų ratų versijos. Jei galite išgyventi be dyzelio ir važiavimo dinamika nėra prioritetų viršūnėje, GS viršys visus lūkesčius.
2017 01 01 12:00
Spausdinti