Meniu
Prenumerata

penktadienis, balandžio 19 d.


Lexus IS

„LEXUS IS“ DIDŽIUOJASI SKALPELIO AŠTRUMO LINIJOMIS. DIDŽIOJI VOKIEČIŲ TRIJULĖ TURI RIMTĄ VARŽOVĄ.

Kas tai?

Klasikinis mažų premium sedanų receptas: supermodelio linijų vertas kėbulas, sportiška važiuoklė, prabangus salonas, galiniai varantieji ratai. Pagrindinis IS arkliukas – hibridinė jėgainė, prie kurios visai neseniai prisijungė turbininis benzininis variantas.

Vairavimas

Hibridinė versija, nors turi 223 AG, yra lėtesnė, nei galėtumėt pagalvoti. Su žvitria važiuokle labiau dera naujasis 2 litrų turbininis variantas, tačiau jam koją kiša vangoka 8 pavarų transmisija.

Interjeras

Dizainas atkartoja kampuotas kėbulo formas, bet kokybiškesnį, prabangesnį ir jaukesnį saloną šioje klasėje vargu ar rasite. Interjerą vertiname devynetu – vieną balą atimame dėl senstelėjusios ir nepatogiai valdomos multimedijos sistemos.

Nauda

Galit nė neabejoti, kad IS, ypač hibridinė versija, bus patikimas lyg Šveicarijos traukinių tvarkaraštis. Tad antrinėje rinkoje išliekamoji vertė bus tikrai didelė.

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Comfort“, „Executive“, „Executive Plus“ „F Sport“, „F Sport S“, „Luxury“ Varikliai Benzininis 2.0T 245 AG; hibridinis 2.5H 223 AG Matmenys I, P, A (mm): 4740, 1815, 1470 Garantija 3 metai, 100 000 km NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„200t F Sport S“ Kaina 52 390 € Galia 245 AG Sukimo momentas 350 Nm Degalų sąnaudos 7,2 l/100 km CO2 167 g/km 0–100 km/val. per 7 sek. Didžiausias greitis 230 km/val.

KONKURENTAI

3 serijos BMW C klasės „Mercedes-Benz“ „Audi A4“

TG KORTA

Nenorit plaukti pasroviui, bet jums būtinas dyzelinis variklis? Išmėginkit „Jaguar XE“.

KAINA

Nuo 37 990 € iki 54 940 €  

VERDIKTAS 7/10

UŽ: hibridas nepaprastai tylus mieste ir ekonomiškas. Prabangus salonas. PRIEŠ: net galingiausia versija greičiu ir smagumu gerokai atsilieka nuo konkurentų. Puikus pasirinkimas norintiems išsiskirti. Dramatiškas dizainas, geras įvaizdis.
2017 01 01 12:00
Spausdinti