„LEXUS IS“ DIDŽIUOJASI SKALPELIO AŠTRUMO LINIJOMIS. DIDŽIOJI VOKIEČIŲ TRIJULĖ TURI RIMTĄ VARŽOVĄ.
Kas tai?
Klasikinis mažų premium sedanų receptas: supermodelio linijų vertas kėbulas, sportiška važiuoklė, prabangus salonas, galiniai varantieji ratai. Pagrindinis IS arkliukas – hibridinė jėgainė, prie kurios visai neseniai prisijungė turbininis benzininis variantas.
Vairavimas
Hibridinė versija, nors turi 223 AG, yra lėtesnė, nei galėtumėt pagalvoti. Su žvitria važiuokle labiau dera naujasis 2 litrų turbininis variantas, tačiau jam koją kiša vangoka 8 pavarų transmisija.
Interjeras
Dizainas atkartoja kampuotas kėbulo formas, bet kokybiškesnį, prabangesnį ir jaukesnį saloną šioje klasėje vargu ar rasite. Interjerą vertiname devynetu – vieną balą atimame dėl senstelėjusios ir nepatogiai valdomos multimedijos sistemos.
Nauda
Galit nė neabejoti, kad IS, ypač hibridinė versija, bus patikimas lyg Šveicarijos traukinių tvarkaraštis. Tad antrinėje rinkoje išliekamoji vertė bus tikrai didelė.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Comfort“, „Executive“, „Executive Plus“ „F Sport“, „F Sport S“, „Luxury“
Varikliai Benzininis 2.0T 245 AG; hibridinis 2.5H 223 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4740, 1815, 1470
Garantija 3 metai, 100 000 km
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„200t F Sport S“ Kaina 52 390 €
Galia 245 AG
Sukimo momentas 350 Nm
Degalų sąnaudos 7,2 l/100 km
CO2 167 g/km
0–100 km/val. per 7 sek.
Didžiausias greitis 230 km/val.
KONKURENTAI
3 serijos BMW C klasės „Mercedes-Benz“ „Audi A4“
TG KORTA
Nenorit plaukti pasroviui, bet jums būtinas dyzelinis variklis? Išmėginkit „Jaguar XE“.
KAINA
Nuo 37 990 € iki 54 940 €
VERDIKTAS 7/10
UŽ: hibridas nepaprastai tylus mieste ir ekonomiškas. Prabangus salonas.
PRIEŠ: net galingiausia versija greičiu ir smagumu gerokai atsilieka nuo konkurentų.
Puikus pasirinkimas norintiems išsiskirti. Dramatiškas dizainas, geras įvaizdis.