Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, balandžio 25 d.


Lexus LS

HIBRIDINĖS PAVAROS GENIJUS JAU GEROKAI ŽILSTELĖJO.

Kas tai?

5 litrų V8 variklis. Visi varantieji ratai. Neišpasakyta prabanga. Ir tai hibridas. Pastarąjį sykį 2013 m. atnaujintas LS atrodo senstelėjęs, palyginti tiek su konkurentais, tiek su daugeliu kitų „Lexus“ modelių.

Vairavimas

Kol kiti tik eksperimentuoja su hibridinėmis versijomis, šis japonas viską jau seniai perpratęs. Net ir apdovanotas tokia galia jis vairuotojui daug džiaugsmo neteikia, todėl geriausia įsitaisyti ant galinių limuzino sėdynių.

Interjeras

Krėslai itin patogūs ir išsiskleidžia į gulimą padėtį. Prabanga ir surinkimo kokybė tokia, kad jei kitos gamintojos laikytųsi tokių standartų, greičiausiai visi važinėtume nesunaikinamais automobiliais.

Nauda

Jis yra bene brangiausias egzempliorius segmente, ir net hibridinė pavara šiandien negali pateisinti tokios kainos. Bet puikiai veiks iki gyvenimo galo, tad parduoti gal ir neteks.

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Executive“, „President“, „F Sport S“, AWD, „Long Luxury“, „Long President“ Varikliai Benzininis 4.6 386 AG; hibridinis 5.0 438 AG Matmenys I, P, A (mm): 5030 (5150), 1875, 1450 Garantija 3 metai NCAP nežinoma

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„LS 600h Long Luxury“ Kaina 137 490 € Galia 438 AG Sukimo momentas 520 Nm Degalų sąnaudos 8,6 l/100 km CO2 199 g/km 0–100 km/val. per 6,1 sek. Didžiausias greitis 250 km/val.

KONKURENTAI

„Jaguar XJ“ S klasės „Mercedes-Benz“ 7 serijos BMW

TG KORTA

Jei tikrai ieškote ekonomiško modelio, labiausiai tiks dyzelinis „Jaguar XJ“.

KAINA

Nuo 100 470 € iki 142 790 €  

VERDIKTAS 7/10

UŽ: itin retas automobilis kelyje, todėl bus išskirtinis. Tarnaus ilgai. PRIEŠ: nuobodus vairavimas ir gana aukšta modelio, kuris tuoj švęs trečią gimtadienį, kaina. Kokybiškesnio hibridinio limuzino nerasite. Viskas, ką galime pasakyti.
2017 01 01 12:00
Spausdinti