HIBRIDINĖS PAVAROS GENIJUS JAU GEROKAI ŽILSTELĖJO.
Kas tai?
5 litrų V8 variklis. Visi varantieji ratai. Neišpasakyta prabanga. Ir tai hibridas. Pastarąjį sykį 2013 m. atnaujintas LS atrodo senstelėjęs, palyginti tiek su konkurentais, tiek su daugeliu kitų „Lexus“ modelių.
Vairavimas
Kol kiti tik eksperimentuoja su hibridinėmis versijomis, šis japonas viską jau seniai perpratęs. Net ir apdovanotas tokia galia jis vairuotojui daug džiaugsmo neteikia, todėl geriausia įsitaisyti ant galinių limuzino sėdynių.
Interjeras
Krėslai itin patogūs ir išsiskleidžia į gulimą padėtį. Prabanga ir surinkimo kokybė tokia, kad jei kitos gamintojos laikytųsi tokių standartų, greičiausiai visi važinėtume nesunaikinamais automobiliais.
Nauda
Jis yra bene brangiausias egzempliorius segmente, ir net hibridinė pavara šiandien negali pateisinti tokios kainos. Bet puikiai veiks iki gyvenimo galo, tad parduoti gal ir neteks.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Executive“, „President“, „F Sport S“, AWD, „Long Luxury“, „Long President“
Varikliai Benzininis 4.6 386 AG; hibridinis 5.0 438 AG
Matmenys I, P, A (mm): 5030 (5150), 1875, 1450
Garantija 3 metai
NCAP nežinoma
MŪSŲ PASIRINKIMAS
„LS 600h Long Luxury“ Kaina 137 490 €
Galia 438 AG
Sukimo momentas 520 Nm
Degalų sąnaudos 8,6 l/100 km
CO2 199 g/km
0–100 km/val. per 6,1 sek.
Didžiausias greitis 250 km/val.
KONKURENTAI
„Jaguar XJ“ S klasės „Mercedes-Benz“ 7 serijos BMW
TG KORTA
Jei tikrai ieškote ekonomiško modelio, labiausiai tiks dyzelinis „Jaguar XJ“.
KAINA
Nuo 100 470 € iki 142 790 €
VERDIKTAS 7/10
UŽ: itin retas automobilis kelyje, todėl bus išskirtinis. Tarnaus ilgai.
PRIEŠ: nuobodus vairavimas ir gana aukšta modelio, kuris tuoj švęs trečią gimtadienį, kaina.
Kokybiškesnio hibridinio limuzino nerasite. Viskas, ką galime pasakyti.