HIBRIDINĖ ALTERNATYVA VOKIŠKIEMS PREMIUM SUV GAMINIAMS.
Kas tai?
„Lexus“ mėginimas įkąsti vokiečių varžovams prabangių kompaktiškų SUV kategorijoje. Užduotį apsunkina tai, kad NX kliaujasi tik hibridinėmis ir benzininėmis jėgainėmis, tačiau „Lexus“ gavo patikimumo bei itin gausios įrangos kortą.
Vairavimas
Hibridinės 197 AG jėgainės ir E-CVT transmisijos tandemas šauniai veikia tik mieste – čia jis tylus ir taupus. Jei daugiau važinėjat užmiestyje, rinkitės 2 litrų 235 AG turbininį variklį. Jis gana spartus ir poruojamas su tradiciniu 6 laipsnių automatu.
Interjeras
Surinkimo ir medžiagų kokybė atima žadą. Aštrios linijos ir kampai atkartoja eksterjero formas, o elektroninių sistemų gausa padarys įspūdį net technologijų fanatikui.
Nauda
Niekam ne paslaptis, kad „Lexus“ yra vieni patikimiausių automobilių. Maža to, NX turėtų lėtai nuvertėti. Hibrido degalų sąnaudos neviršija 9 l/100 km.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Comfort“, „Business“, „Executive“ „Luxury“, „F Sport“, „F Sport S“
Varikliai Benzininis 2.0T 235 AG; hibridinis 2.5 197 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4630, 1845, 1640
Garantija 3 metai, 100 000 km
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„NX 300h Luxury“ Kaina 59 710 €
Galia 197 AG
Sukimo momentas 210 Nm
Degalų sąnaudos 5,5 l/100 km
CO2 121 g/km
0–100 km/val. per 9,2 sek.
Didžiausias greitis 180 km/val.
KONKURENTAI
BMW X3 „Audi Q5“ „Range Rover Evoque“
TG KORTA
Tą pačią hibridinę jėgainę nuo šiol rasite ir gerokai pigesniame brolyje „Toyota RAV4“.
KAINA
Nuo 41 990 € iki 62 590 €
VERDIKTAS 8/10
UŽ: kaina, išvaizda, interjero kokybė, technologinių žaisliukų gausa.
PRIEŠ: pernelyg standi pakaba, vangus valdymas, nėra ir nebus dyzelinių variantų.
„Lexus“ žino, kaip pagaminti prabangų kompaktinį SUV, bet jam nesuteikė azartiškos dvasios.