Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, lapkričio 21 d.


Lexus NX

HIBRIDINĖ ALTERNATYVA VOKIŠKIEMS PREMIUM SUV GAMINIAMS.

Kas tai?

„Lexus“ mėginimas įkąsti vokiečių varžovams prabangių kompaktiškų SUV kategorijoje. Užduotį apsunkina tai, kad NX kliaujasi tik hibridinėmis ir benzininėmis jėgainėmis, tačiau „Lexus“ gavo patikimumo bei itin gausios įrangos kortą.

Vairavimas

Hibridinės 197 AG jėgainės ir E-CVT transmisijos tandemas šauniai veikia tik mieste – čia jis tylus ir taupus. Jei daugiau važinėjat užmiestyje, rinkitės 2 litrų 235 AG turbininį variklį. Jis gana spartus ir poruojamas su tradiciniu 6 laipsnių automatu.

Interjeras

Surinkimo ir medžiagų kokybė atima žadą. Aštrios linijos ir kampai atkartoja eksterjero formas, o elektroninių sistemų gausa padarys įspūdį net technologijų fanatikui.

Nauda

Niekam ne paslaptis, kad „Lexus“ yra vieni patikimiausių automobilių. Maža to, NX turėtų lėtai nuvertėti. Hibrido degalų sąnaudos neviršija 9 l/100 km.

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Comfort“, „Business“, „Executive“ „Luxury“, „F Sport“, „F Sport S“ Varikliai Benzininis 2.0T 235 AG; hibridinis 2.5 197 AG Matmenys I, P, A (mm): 4630, 1845, 1640 Garantija 3 metai, 100 000 km NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„NX 300h Luxury“ Kaina 59 710 € Galia 197 AG Sukimo momentas 210 Nm Degalų sąnaudos 5,5 l/100 km CO2 121 g/km 0–100 km/val. per 9,2 sek. Didžiausias greitis 180 km/val.

KONKURENTAI

BMW X3 „Audi Q5“ „Range Rover Evoque“

TG KORTA

Tą pačią hibridinę jėgainę nuo šiol rasite ir gerokai pigesniame brolyje „Toyota RAV4“.

KAINA

Nuo 41 990 € iki 62 590 €  

VERDIKTAS 8/10

UŽ: kaina, išvaizda, interjero kokybė, technologinių žaisliukų gausa. PRIEŠ: pernelyg standi pakaba, vangus valdymas, nėra ir nebus dyzelinių variantų. „Lexus“ žino, kaip pagaminti prabangų kompaktinį SUV, bet jam nesuteikė azartiškos dvasios.
2017 01 01 12:00
Spausdinti