Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, balandžio 25 d.


Lexus RC F

PAGALĄSTĄ SAMURAJAUS KARDĄ PRIMENANTIS LEXUS RC F GRASINA PERRĖŽTI GERKLES KONKURENTAMS.

Kas tai?

Naujasis „Lexus“ kūrinys turėtų varžytis su tokiais rinkos gigantais kaip M4, RS4 ar C klasės AMG modeliai, tačiau LEXUS RC F nuo šių skiriasi viena itin svarbia detale – jis vienintelis naudoja didelį atmosferinį V8 variklį. Vien toks faktas pagal benzingalvių vertinimo skalę vertas dešimties papildomų taškų. LEXUS RC F išvaizda atspindi šiuolaikinę „Lexus“ dizaino kalbą – jo tiesiog neįmanoma ignoruoti. Vietos tarpinėje stovykloje užimti nepavyks, nes LEXUS RC F bus arba šlovinamas, arba niekinamas. Jo išorėje visko tiek daug, kad akys tik laksto, ir neaišku, kur žvilgsniui vertėtų ilgiau apsistoti. Visos kitos sudedamosios dalys atitinka įprastą modernios sportinės kupė koncepciją: didingas variklis priekyje, automatinė 8 pavarų dėžė ir galiniai varantieji ratai.

Vairavimas

Po kapotu tūno galingiausias kada nors „Lexus“ sukurtas V8 motoras – 5 litrų agregatas – turi 477 AG, o sukimo momentas išaugo iki 530 Nm. Galite palyginti: galia gerokai viršija M4 kupė duomenis, bet sukimo momentas jiems nusileidžia. Maksimalūs LEXUS RC F motoro sūkiai siekia 7300. Į šią viršūnę jis užkopia nepaprastai lengvai, švelniai ir tolygiai. Variklio galią į galinius ratus per riboto slydimo arba papildomai užsakomą sukimo momento paskirstymo TVD diferencialą perduoda mentelėmis valdoma „Sports Direct Shift“ transmisija. Ji ne tokia intuityvi ir greita kaip „Porsche“ PDK ar BMW naudojamas ZF automatas, tačiau pavaros, ypač agresyvesniais režimais, perjungiamos gana staigiai. Bene didžiausia LEXUS RC F problema – nutukimas. Jis sveria net iki 1840 kg. Tokia masė išties juntama posūkiuose, tad LEXUS RC F labiau tinka GT automobilio charakteris.

Interjeras

Interjeras beveik tiesiai perkeltas iš prabangesnių IS sedano versijų, o salono puošmena tampa gilūs sportiniai krėslai su kobros galvas primenančiais vientisais atlošais. Surinkimo kokybė ir panaudotos medžiagos konkurentus vėl priverčia prikąsti lūpą – juk tai „Lexus“. Elektronikos čia daugiau nei „Elektromarkt“ kataloge. Vairuotojas gali rinktis vieną iš keturių važiavimo ir pavarų dėžės veikimo režimų, dar yra VIDM sistema, reguliuojanti pakabos, stabilumo kontrolės, stabdžių ir vairo agregatų darbą. Ir galiausiai – TVD diferencialo valdymo sistema, padedanti LEXUS RC F aštriau įsukti į posūkius. Nenustebsit sužinoję, kad ji taip pat dirba trimis režimais.

Nauda

Jei esate nepataisomas ekstravertas, LEXUS RC F kupė taps mėgstamiausiu jūsų daiktu. Garantuojame, kad gatvėje jis sulauks kur kas daugiau žvilgsnių nei panašūs vokiečių gaminiai. Legendinė „Lexus“ kokybė ir patikimumas leis nesukti galvos dėl brangaus išlaikymo ir staigaus nuvertėjimo.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Executive“, „Luxury“, „Carbon“ Varikliai Benzininis 5.0 477 AG Matmenys I, P, A (mm): 4705, 1849, 1390 Garantija 3 metai, 100 000 km NCAP nežinoma

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„Luxury“ „Carbon“ versija turi anglies pluošto kapotą, oro aptaką ir stogą, tačiau keli sutaupyti kilogramai neverti beveik 10 tūkst. eurų priemokos. Kaina 86 550 € Galia 477 AG Sukimo momentas 530 Nm Degalų sąnaudos 10,8 l/100 km CO2 251 g/km 0–100 km/val. per 4,5 sek. Didžiausias greitis 270 km/val.

KONKURENTAI

BMW M4 „Audi RS5“ „Mercedes-Benz AMG C63“

TG KORTA

Sportinę kupė dabar gali pasiūlyti ir „Jaguar“ – išmėginkite griausmingąjį „F-Type“.

KAINA

Nuo 82 760 € (5.0 477 AG „Executive“) iki 96 860 € (5.0 477 AG „Carbon“)  

VERDIKTAS 8/10

UŽ: didingas V8 motoras, važiavimo patogumas ir interjero prabanga. PRIEŠ: pernelyg didelė masė pakiša koją idealioms dinaminėms ypatybėms. LEXUS RC F nėra lenktynių trasų ginklas. Smagiau jausitės juo rydami kilometrus greitkelyje.
2017 01 01 12:00
Spausdinti