Meniu
Prenumerata

trečiadienis, balandžio 17 d.


Mazda CX-3

NAUJASIS „MAZDOS“ KROSOVERIS Į VAKARĖLĮ ATRIEDĖJO PASKUTINIS, BET DĖMESIO SULAUKĖ.

Kas tai?

Kiek pavėluotas „Mazdos“ žingsnis į sektorių, kuriame vaisius sėkmingai nuraškė „Nissan Juke“, „Opel Mokka“ ir „Renault Captur“. Vis dėlto ateinantis modelis yra pritrenkiančio dizaino ir aštrių linijų, todėl dalis vairuotojų persės būtent į jį. Visų pirma, CX-3 sukurtas ant itin judraus „Mazdos 2“ mažylio bazės ir dalijasi tais pačiais varikliais, todėl dinamika nelabai pakito. Negana to, kad krosoveris dabar yra šviežiausias rinkoje ir turi modernų saloną, jį galima užsisakyti su visų varančiųjų ratų sistema.

Vairavimas

CX-3 vairuojamas, tarsi būtų sunkesnė „Mazda 2“. Ratai į vairo pasukimus reaguoja žaibiškai, tačiau krosoveris ne toks judrus kaip jo donoras. Pavaros jungiamos tiksliai – juk to ir reikia tikėtis iš gamintojos, kuri pasauliui davė MX-5. Modelis lengvai konkuruoja su „Juke“, tačiau dėl to reikėjo paaukoti dalelę komforto. Daugeliui vairuotojų CX-3 gali pasirodyti kietas net ir su mažais ratais. Lietuvoje variklių pasirinkimas itin kuklus, todėl geriausias bus 2 litrų 120 AG benzininis agregatas. Jis puikiai tinka krosoveriui, o sūkiams priartėjus prie raudonosios zonos saloną pasiekia išties azartiškas garsas. Benzininiai varikliai neturi turbinų, todėl greitai ir tolygiai reaguoja į dešiniosios pėdos komandas. Yra ir galingesnis motoras, tad nereikia daug fantazijos, kad įsivaizduotumėte, ką gali jis.

Interjeras

Iš pažiūros CX-3 interjeras itin žaismingas. „Luxury Plus“ komplektacija siūlo baltos, juodos ir raudonos spalvų derinius. Tokia įvairovė puikiai dera su smulkmeniškomis salono detalėmis. Greitis ir kiti parametrai projektuojami ant specialaus stikliuko virš prietaisų skydelio, todėl už vairo sumontuotas masyvus tachometras kaip „Ferrari“ modeliuose. Genialu. Vis dėlto akivaizdu, kad dizainerių norus ribojo „Mazdos“ finansų departamentas ir siekis turėti lengvesnį automobilį. Vietomis plastikas yra erzinančiai kietas ir nesuteikia prabangos pojūčio. Aerodinamiškas dizainas ir nuožulni stogo linija pareikalavo erdvės gale, todėl čia patogiausiai jausis vaikai. Dėl tos pačios priežasties galinis langas itin siauras ir tampa problema ankštose aikštelėse. Būtinai įsigykite atstumo jutiklius.

Nauda

Baziniai modeliai Lietuvoje kainuoja panašiai kaip ir konkurentų, tačiau aukštesnės komplektacijos CX-3 atsieis gerokai daugiau nei „Juke“ ar „Captur“. Vis dėlto „Mazda“ preciziškai paaiškina, už ką reikia mokėti, tad neturėtumėte jaustis apiplėšti. Norintys benzinu varomo automobilio turėtų nutraukti savo paieškas ties šiuo modeliu, o dyzelinių variklių apologetai, švelniai tariant, nebus patenkinti pasiūla.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Active“, „Premium“, „Premium Plus“, „Luxury Plus“ Varikliai Benzininiai 2.0 120 AG, 2.0 150 AG; dyzelinis 1.5 105 AG Matmenys I, P, A (mm): 4275, 1765, 1535 Garantija 3 metai NCAP 4/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

2.0 SKYACTIVE-G „Luxury Plus“ Gal ir ne pats kukliausias variantas, tačiau „Premium“ komplektacija itin gausi. Kaina 24 439 € Galia 120 AG Sukimo momentas 204 Nm Degalų sąnaudos 5,8 l/100 km CO2 136 g/km 0–100 km/val. per 9,9 sek. Didžiausias greitis 187 km/val.

KONKURENTAI

„Nissan Juke“ „Renault Captur“ „Opel Mokka“

TG KORTA

„Škodos Yeti“ salonas kokybiškesnis ir gerokai erdvesnis.

KAINA

Nuo 16 539 € (2.0 120 AG „Active“) iki 29 539 € (1.5 105 AG „Luxury Plus“)  

VERDIKTAS 8/10

UŽ: puikiai atrodantis mažas krosoveris, derinantis aštrumą ir nekaltą išvaizdą. PRIEŠ: gaila, kad interjere pritrūko minkštesnių paviršių, o variklių pasirinkimas – skurdus. Jei ne pastarasis trūkumas, CX-3 lengvai taptų segmento karaliumi.
2017 01 01 12:00
Spausdinti