„Nissan Juke“ automobilį atpažįsta visi. Prieš devynerius metus išriedėjęs į miestų gatves jis daugelį pribloškė, o kai ką ir sužavėjo.
Didžiuliais tarsi išsipūtusios akys žibintais „Nissan“ krosoveris priminė miklų buožgalvį. Bet jei kam ir kėlė juoką, kvatota buvo trumpai – automobilių pramonės gigantai netrukus suprato, kad „Juke“ atvėrė naują rinkos segmentą, kuris Europoje dabar sudaro beveik 2 mln. automobilių per metus ir vis dar auga.
Per devynerius metus Europoje buvo parduota milijonas „Juke“, tačiau japonų gaminys pastaraisiais metas nebuvo tarp populiariausių – čia karaliavo „Renault Captur“, „Peugeot 3008“, „Volkswagen T-Roc“. Reikia pripažinti, kad „Nissan“ ilgokai delsė su antrąja „Juke“ karta – šiame rinkos segmente naujų modelių tikimasi po 6–7 metų.
Kaip jis atrodo?
Ir vėl jo su niekuo nesipainiosi. Antrosios kartos „Juke“ iš tiesų atrodo moderniai, tačiau išsaugojo ryškiausius pirmtako bruožus – neproporcingais didelius priekinius žibintus, pūstas kėbulo linijas ir paslėptas galinių durų rankenas.
Itin dailiai atrodo siauri LED dienos žibintai, tarsi suaugantys su gana masyviomis variklio groteles įrėminančiomis chromo juostomis.
Galima pasirinkti kitos spalvos stogą – juodas derinamas su šviesesnėmis kėbulo spalvomis, o pasirinkus juodą kėbulą galite gauti saulėlydžio raudoną stogą. Tamsiai pilko metalo spalvos kėbulas gali būti derinamas ir su juodu, ir su raudonu stogu. Galima pasirinkti ir milžiniškus šiam automobiliui 19 colių ratlankius.
Salonas taip pat primena senąjį, tačiau irgi gerokai modernizuotas. Brangesnės versijos modeliai turi 7 colių skaitmeninį prietaisų skydelį ir 8 lietimui jautrų ekraną. Saloną irgi galima personalizuoti, įspūdingiausiai atrodo „Premium Orange“ paketas, kuriame interjero paviršiai kone lygiomis proporcijomis išmarginti oranžine ir juoda spalvomis.
Svarbesnė naujiena, kad „Juke“ tapo gerokai erdvesnis, taip pat daugiau vietos keleiviams ant galinių sėdynių, o į 422 litrų bagažinę dabar pavyks sugrūsti ir keletą pirkinių krepšių.
Kaip jis važiuoja?
Sunku rasti tinkamą žodį „Juke“ elgesiui apibūdinti, bet jis šiek tiek laukinis, šiek tiek netašytas. Ne, jis nėra greitas, iki 100 km/val. įsibėgėja per daugiau nei 10 sekundžių. „Juke“ trumpas, todėl manevringas, važiuoklė kietoka. Dauguma konkurentų komfortiškesni.
Variklių sąrašas trumpas, teisingiau, jo net nėra – siūlomas vienintelis 3 cilindrų 1 litro 117 AG benzininis motoras. Varomas tik priekiniais ratais. Galite rinktis nebent pavarų dėžę – šešių laipsnių mechaninę arba septynių automatinę. „Juke“ su mechanine pavarų dėže ir šiek tiek greitesnis, ir šiek tiek taupesnis, ir šiek tiek pigesnis. Bet viską pasvėrus, automatas patrauklesnis.
Vidutinės degalų sąnaudos svyruoja apie 6 litrus, bet realiame gyvenime priartėja prie septynių.
Nustebins gausi saugumo įranga, kuri siūloma net ir pigiausioje versijoje: pėsčiuosius ir dviratininkus atpažįstanti avarinio stabdymo, kelių ženklų atpažinimo, įspėjimo apie nukrypimo nuo eismo juostos, pajudėjimo įkalnėje sistemos.
Yra trys važiavimo režimai – „Normal“, „Sport“ ir ECO. Didelio skirtumo tarp jų nėra.
Kodėl verta pirkti?
Dėl įvaizdžio. Tarp daugybės konkurentų „Juke“ toli gražu nėra praktiškiausiais, greičiau priešingai. Tačiau jis bene ekstravagantiškiausias. Todėl reikėtų eiti iki galo ir rinktis „N-Design“ su juodu kėbulu ir raudonu stogu arba atvirkščiai. 19 colių ratlankiai į kainą įskaičiuoti.
Foto galerija.: new_000207256_0
Pigiausias „Juke“ su automatine pavarų dėže kainuoja 20 500, brangiausias – 24 500 eurų. Modelio su mechanine pavarų dėže kaina – nuo 16 300 eurų.
Palyginti su konkurentais „Juke“ kainos yra konkurencingos, tad po kitų markių salonus lakstyti neverta. Nebent nuspręstumėte pirkti „Renault Clio“, „Volkwagen Polo“ ar kitą patogesnį ir šiek tiek pigesnį hečbeką.
Privalumai
- Konkurencinga kaina.
- Išskirtinis dizainas.
- Gausi saugumo įranga.
Trūkumai
- Siūlomas vienintelis variklis.
- Kietoka važiuoklė.