GL VIRTO GLS. VIS DAR DIDESNIS NEI PATS GYVENIMAS IR VIS DAR TOKS PAT BRANGUS.
Kas tai?
Veido transplantaciją patyręs didžiausias (jei, žinoma, neminėsime„Unimog“ sunkvežimių) „Mercedes“ visureigis. Aišku, niekas jūsų nekaltins, jei kelyje šias dvi transporto priemones supainiosite, – GLS ilgesnis už įprastą S klasės limuziną, jo plotis siekia beveik du metrus, o stogą pamatysit tik palypėję ant kopėtėlių. GLS įsitaiso „Mercedes“ SUV hierarchijos viršūnėje. Iš esmės tai atnaujintas nuo 2012-ųjų gaminamas GL, o pridėta S raidelė mums turėtų pakuždėti, jog gamintoja jį prilygina ant pastolių užkeltai S klasei: visai kaip GLA nuo šiol yra A klasės SUV, GLC – C klasės SUV ir t. t.
Vairavimas
GLS važiuoja visiškai taip, kaip sufleruoja jo nuotraukos. Neabejojam, kad labiausiai bus graibstomas pigiausias „350d“ modelis su jau pažįstamu 3 litrų V6 dyzeliniu motoru, pasiekiančiu 258 AG. To pakanka, kad 2,5 tonos begemotas iki 100 km/val. įsibėgėtų per 7,8 sekundės ir pasiektų 222 km/val. didžiausią greitį. Automatinė dėžė nuo šiol turi nei daug, nei mažai – visas devynias pavaras, o keleivių patogumu rūpinasi pneumatinė pakaba. Atstumai tarp miestų dar niekada neatrodė tokie maži. Jei turit nuosavą naftos gavybos platformą, jūsų paslaugoms – žemę drebinantis AMG 63 siaubūnas. Potencialiems klientams vargu ar rūpės, kad realios tokio daikto sąnaudos sieks apie 20 l/100 km, – jiems svarbiau bus tai, jog 100 km/val. greitį jis pasiekia anksčiau už daugelį sportinių automobilių.
Interjeras
Pamačius, kad ratų bazė siekia daugiau nei tris metrus, nelieka abejonių, jog viduje erdvu. GLS standartiškai siūlomas su trimis sėdynių eilėmis ir septyniomis vietomis. Galinės sėdynės nulenkiamos ir atlošiamos elektra. Netgi tuomet, kai salone patogiai įsitaiso septyni suaugę asmenys (tuo pasižymi toli gražu ne visi konkurentai), į 295 litrų bagažinę dar telpa pora lagaminų. Pats interjeras solidus ir nuostabiai įrengtas, bet jam trūksta to stiliaus ir prašmatnumo, kuriuo pasižymi kiti šviežiausi „Mercedes“ gaminiai. GLS gavo naujausią „Mercedes“ COMMAND multimedijos ir navigacijos sistemą. Bėda tai, kad prietaisų skydelis išliko beveik nepakeistas, tad naujasis ekranas pūpso išsikišęs jo centre lyg koks svetimkūnis auglys – mažesnis senasis prietaisas buvo darniai integruotas į vidų.
Nauda
Jei norite septynviečio „Mercedes“, galite rinktis tik iš dviejų variantų – GLS arba V klasės autobusiuko. Vargu ar pasiturinčios mamos norėtų būti matomos prie pastarojo vairo, todėl lieka GLS visureigis. Nors interjeras šiek tiek senstelėjęs, GLS išlaiko kelių valdovo įvaizdį. Tiesa, dėl milžiniškų gabaritų manevruoti juo siaurose senamiesčių gatvelėse bus tikra kančia.
VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Designo“, „Exclusive“, „AMG Line“, AMG
Varikliai Benzininiai 3.0T 333 AG, 4.7T 455AG, 5.5T 585 AG; dyzelinis 3.0 258 AG
Matmenys I, P, A (mm): 5120, 1934, 1850
Garantija 2 metai
NCAP nežinoma
MŪSŲ PASIRINKIMAS
„350d 4Matic“ Svarbiausia čia – ne galia, o sukimo momentas, kurio pakaks 2,5 tonos visureigiui išjudinti bet kokiomis sąlygomis.
Kaina 75 903 €
Galia 258 AG
Sukimo momentas 620 Nm
Degalų sąnaudos 7,1 l/100 km
CO2 185 g/km
0–100 km/val. per 7,8 sek.
Didžiausias greitis 222 km/val.
KONKURENTAI
„Audi Q7“ „Range Rover“ „Toyota Land Cruiser V8“
TG KORTA
„Porsche Cayenne“ ne ką pigesnis ir ne toks didelis, bet „Turbo S“ į miltus sumals bet kurį priešininką.
KAINA
Nuo 75 903 € (3.0D 258 AG „350d 4Matic“) iki 137 184 € (5.5T 585 AG „AMG GLS63 4Matic“)
VERDIKTAS 7/10
UŽ: nenugalimumo jausmas kelyje, angaro dydžio salonas.
PRIEŠ: interjeras nebe pirmos jaunystės. Ar minėjom, kad jis didžiulis?
Milžiniškas automobilis milžiniškoms asmenybėms. Jei galite sau leisti, nesigailėsit.